תרבות ופנאי

רמי קליינשטיין ויזהר אשדות קיבלו פרס אקו"ם למפעל חיים

מי שהעניקה את הפרס לקליינשטיין הייתה אשתו לשעבר והשותפה המוזיקלית שלו, ריטה
מערכת ice | 
רמי קליינשטיין (צילום פלאש 90)
המוזיקאים יזהר אשדות ורמי קליינשטיין הוענקו הערב (ראשון) פרס מפעל חיים בטקס פרסי אקו"ם. הזוכים בפרסים נבחרו על ידי ועדת שיפוט, בה היו חברים מוקי, זאב נחמה, גיא מזיג ואהרון פררה. את הטקס, המתקיים זו השנה ה-66, מנחה יאיר ניצני ומנהל מוזיקלית אייל מזיג.
מי שהעניקה את הפרס לקליינשטיין הייתה אשתו לשעבר והשותפה המוזיקלית שלו, ריטה. "רמי, אין ראוי ממך. התרומה שלך היא פנומנלית. הלחנים המרגשים היפהפיים שעוטפים את המילים ומדגישים את העומקים, הפכו לחלק בלתי נפרד מסיפורי חייהם של העם, פסקול של אינספור חוויות וזיכרונות של כולם", אמרה על הבמה.

"ההפקות הגאוניות החדשניות והנצחיות שלך. כל מה שיצרת רלוונטי ועוצמתי. דורות של מוזיקאים שגדלו עליך ולמדו ממך. באופן אישי, רמי, אני רוצה להודות לך על השירים שהלחנת עבורי. תודה שהיית המורה שלי עוד כנער מגיל 16. היום אני יודעת עד כמה הקארמה המוזיקלית שלנו חזקה מהכול. אני ועם ישראל מודים לך על שירים נצחיים שמנחמים ומלטפים מעצימים ומלווים עם שלם. אני מתרגשת ושמחה".
רמי הודה לריטה והוסיף: "בשבילי הפרס הזה מסמל את כל מה שחלמתי עליו - שילוב של מוזיקה, יצירה וציונות. היום אני מקבל את הכרטיס באופן רשמי, אני חלק מהתרבות הישראלית. אנחנו בעסק לא פשוט, יש עליות ויש מורדות. זה לא תמיד גן של שושנים אבל איכשהו עם הזמן, שיר טוב מחזיק מעמד דרך ימים קשים והופכים לפסקול חיים עבור כל כך הרבה אנשים. ריטה היא המוזה שלי לכל כך הרבה שירים ואני מודה לך מעומק הלב. דווקא בימים הקשים האלה התפקיד שלנו היוצרים הוא לבטא את שכל מה שעל ליבנו, לבקר ועם זאת לא לפרק. בסופו של דבר אני מאמין שעוד לא תמו כל פלאיה של מדינת ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה