תרבות ופנאי

מדונה מגיעה לישראל? התקשורת כנראה גרמה לה לבטל

הזמרת רק ביקשה לעשות ביקור שיעבור מתחת לרדאר וללא באז תקשורתי, אך הפרסומים בישראל כנראה גרמו לה לסגת מההחלטה לבקר בארץ במהלך החג, בעודה עובדת על המופע החדש שלה שאמור לרוץ בקיץ הקרוב, אך לא יעבור בישראל
מערכת ice |  1
מדונה (צילום מתוך האינסטגרם)
אחרי הפרסומים המפוצצים כי הזמרת האייקונית מדונה, מהחשובות במוזיקה העולמית, מגיעה לבקר בישראל לראשונה מאז השתתפה באירוויזיון שהיה בתל־אביב בשנת 2019, ותחגוג כאן את חג השבועות, חדשות רעות הגיעו היום (שלישי) למעריציה.
הזמרת רק ביקשה לעשות ביקור שיעבור מתחת לרדאר וללא באז תקשורתי, אך הפרסומים בישראל כנראה גרמו לה לסגת מההחלטה לבקר בארץ במהלך החג, בעודה עובדת על המופע החדש שלה שאמור לרוץ בקיץ הקרוב, אך לא יעבור בישראל.
לפי הפרסום של "ערב טוב עם גיא פינס", מדונה הייתה צפויה להגיע לכאן לקראת סוף השבוע הקרוב, לכבוד חג מתן תורה, והייתה אמורה לעלות לקברו של האר״י הקדוש ושל המורה הרוחני שלה, מייסד מרכז הקבלה הרב שרגא ברג.

כידוע, מדונה שאינה יהודייה למדה את תורת הקבלה ושניים מספריה מבוססים על הקבלה. בשנת 2004 הוסיפה לעצמה את השם הלא רשמי "אסתר". שירה משנת 2005, "יצחק" עוסק בגדול המקובלים, האר"י.
מדונה רכשה בית בישראל ואינה מופיעה בימי שישי ובשבת. היא נוהגת לציין לפחות חלק מחגי ומועדי ישראל, כמו ט"ו בשבט ותשעה באב. במופע בפארק הירקון בשנת 2009 אמרה כי ישראל היא "מרכז האנרגייה של העולם". בשנת 2012 פתחה את סיבוב הופעותיה באצטדיון רמת גן. ב-2013, היא ובעלה השני גאי ריצ'י חגגו לבנם רוקו בר מצווה במרכז הקבלה בניו יורק.
בשנת 2015 אמרה בריאיון: "לא התגיירתי, למדתי קבלה במשך הרבה שנים, ואני עושה הרבה דברים שאולי גורמים לאנשים לחשוב שאני יהודייה, אבל הטקסים האלה מתקשרים למה שאני מכנה 'עץ נסיבות החיים' וקשורים הרבה יותר לזה שאני רואה עצמי כבת ישראל, אך לא יהודייה".
בנובמבר 2021 קעקעה על ידה בעברית "וישקהו", מילה הלקוחה מסיפור יעקב ועשו בספר בראשית. כעת נותר לחכות לתמונות הראשונות שלה כאן אצלנו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מדונה אנטישמית שונאת ישראל . לזרוק אותה לפח . (ל"ת)
    אבי 05/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור