תרבות ופנאי

רובים ושושנים? ורדים, יינות וגבינות: רשימת הדרישות נחשפת

רשימת הדרישות של חברי להקת גאנז אנד רוזס נחשפת לקראת ההופעה ב-5 ביוני. אז אולי הם לא מבקשים רובים ושושנים, אבל בין הבקשות ניתן למצוא יינות, גבינות, ורדים ואפילו זרעי דלעת ללא מלח
מערכת ice |  1
גאנז נ רוזס (צילום ויקיפדיה)
ב-5 ביוני הלהקה האגדית גאנז אנד רוזס תופיע בפארק הירקון וכעת רשימת הדרישות של חברי הלהקה נחשפת.
הסולן המפורסם, אקסל רוז, דורש בין היתר אגרטל זכוכית עם 12 ורדים אדומים ו-12 ורדים לבנים, שמפניה ארמאנד דה בריניאק, בירות, יין אדום ולבן תוצרת יקבים מקומיים, מגשי גבינות עם ברי, גאודה, צ'דר וסוגי לחם שונים.

הגיטריסט סלאש לעומתו דורש פירות טריים, ירקות טריים, גבינות רזות, פיסטוקים צלויים, זרעי דלעת ללא מלח, שקדים לא מלוחים, גרעיני חמנייה, שוקולד כהה ארוגני, פופקורן מלח ורד הימלאיה.
זו תהיה הפעם הרביעית של הלהקה בישראל. הפעם הראשונה הייתה ב-1993 בירושלים, מה שהייתה אחת ההופעות האחרונות של הלהקה המקורית, לפני שאחד אחרי השני הם התחילו לעזוב בגלל מערכת היחסים עם הסולן והיוצר העיקרי של ההרכב - אקסל רוז, שבסוף שנות ה-90 נשאר היחיד מהליינאפ שפרסם הרוקרים בכל העולם.
אחרי שנים של מלחמה קרה ואלבום אחד מאז 1993, האיחוד המיוחל קרה וגאנז ברשותם של רוז, הגיטריסט סלאש והבסיסט דף מק'אגן – הטריו המקורי שהיו בלהקה בימי הזוהר שלה, החלו להופיע בכל העולם בפני קהל אדיר.
בשבוע שעבר פורסם כי להקת "איפה הילד?" נבחרה לחמם את גאנז אנד רוזס. חמי רודנר, סולן הלהקה אמר: "זה כבוד עצום בשבילנו שאחת מלהקות הענק של הדור שלנו בחרה בנו לחמם אותם כאן בתל אביב. תודה גאנז!".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הייתי בטוח ירצו גלידת פיסטוק ושמפניה ורודה (ל"ת)
    אלי 05/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור