תרבות ופנאי

הישראלי הראשון אי פעם: ישי ריבו בהישג מדהים

הזמר יהפוך לאומן הישראלי הראשון שאי פעם יופיע במדיסון סקוור גארדן בניו יורק, לאחר שחברת Live Nation בחרה בו להופיע בהיכל כחלק משורת הפקות בין-לאומיות
מערכת ice | 
ישי ריבו (צילום נעם פיינר)
בהישג חסר תקדים, הזמר ישי ריבו יהפוך לאומן הישראלי הראשון שאי פעם יופיע במדיסון סקוור גארדן בניו יורק, לאחר שחברת Live Nation בחרה בו להופיע בהיכל כחלק משורת הפקות בין-לאומיות. ההופעה באצטדיון שמכיל כ-20 אלף מושבים תתקיים ב-3 בספטמבר 2023.
"הרבה זמן שאני שומר את זה בבטן, לא פעם צבטתי את עצמי לבדוק אם הייתי כחולם או שזה אכן הולך והופך למציאות, ומסתבר ששתי התשובות נכונות", מסר ריבו הנרגש. "במובן מסוים זה נשגב מבינתי, כי כפי שהזדמן לי לראות לאורך השנים, כל המסלול והדרך שאני עובד, הכל מהלך ניסי שנוגד כל היגיון שחשבתי שקיים".
עוד מסר ריבו: "נכון שהשתדלתי והאמנתי, אבל עדיין יש פער עצום בין הרצונות והשאיפות למה שה' יתברך זימן לי בפועל. אין לי ספק שלסיעתא דשמיא יש קשר ישיר לאנשים שהבורא בחר לשייך ולהכיר לי, כמו ההורים שלי, אשתי המושלמת והקהל האהוב כל כך שהלך וגדל עם השנים מהשיר הראשון ועד היום. אם נשאר לי לומה מילה שתסכם - תודה אין סופית לכל הנוגעים בדבר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה