תרבות ופנאי

משה דץ פותח על האירוויזיון: "ביזארי ביותר, התלבשו כמו דראג קווין"

אורנה ומשה דץ שייצגו את ישראל באירוויזיון בעבר, התראיינו על החוויה החד-פעמית והבלתי נשכחת. הזוג האייקוני לשעבר פרגן לנועה קירל: "היה לה הרבה מה להפסיד ועשתה את זה מדהים"
מערכת ice | 
אורנה ומשה דץ (צילום תומר נויברג/פלאש90)
נועה קירל הביאה אתמול גאווה למדינת ישראל כשהגיעה למקום השלישי באירוויזיון, והזוג לשעבר אורנה ומשה דץ, נזכרו ברגע שגם הם הגיעו למקום השלישי עם השיר "כאן", באירוויזיון 1991.
"הזכיר לי את מה שאנחנו עברנו", אמרה אורנה דץ לירון אברהם ב'שש' בערוץ 12. "הייתה גאווה גדולה אז. מרגיש כאילו לא עברו 32 שנה". משה דץ פרגן לנועה על ההחלטה להשתתף: "נועה לא הלכה לשם כאנונימית, היא הלכה כסטארית שממלאת הופעות ענק בישראל, היה לה הרבה מה להפסיד וזה החלטה לא פשוטה. למרות זאת היא הלכה ונתנה שואו".
אורנה ומשה נזכרו גם במעמד המלחיץ. "זו כמו חווייה חוץ גופית, אתה לא באמת נמצא במקום הזה", אמרה אורנה. "מה שעומד לטובתך זו העבודה הקשה, זה שעשית אימונים מפרכים במשך חודשים, והגוף שלך זז כי הוא התרגל, בלי קשר למה שהראש מרגיש באותו רגע. אבל להגיד לך שהיא זוכרת בדיוק איך היה או נהנתה מזה? אני לא בטוחה. אבל היא עשתה את זה מדהים. קמתי ואמרתי וואו".
משה הוסיף, "אורנה כמו נועה קירל, כשזה נגמר היא אמרה 'איזה כיף שזה נגמר, אני לא עושה את זה יותר בחיים'."
בסיום הוסיף משה דץ ביקורת על המשדר הבריטי: "היו מופעים ביזאריים ביותר. המנחים נראו כאילו המלבישים אמרו, בואו נלביש אותם כמו דראג קווין, בוא נגיד את האמת. לפעמים אני חשבתי שזה אובר-קרקסי, והיו אולי רק 5 או 6 שירים טובים. ונועה הייתה מצוינת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה