תרבות ופנאי

קיילי ג'נר בזוגיות חדשה? זה הכוכב שהחליף את טראוויס סקוט

שמועות על זוגיות חדשה ובלתי רגילה מטריפה את הרשת ואת הוליווד. על פי אתר רכילות אמריקני מתברר כי קיילי ג'נר נמצאת בזוגיות של מספר חודשים השחקן הצעיר טימות'י שאלאמה
מערכת ice | 
קיילי ג'נר (צילום אינסטגרם/ קיילי ג'נר)
על כזה זוג לא קשור לא שמענו הרבה זמן: על פי דיווחים של אתר רכילות סודי ומהימן במיוחד בארה"ב, קיילי ג'נר נמצאת בזוגיות של כארבעה חודשים עם הכוכב והשחקן טימות'י ש'אלאמה היהודי-אמריקני.
הידיעה המפתיעה הזו עלתה לראשונה בעמוד אינסטגרם אמריקני בשם "דו-מואה" שמעלה ידיעות רכילות בעילום שם, ואלו לא פעם מתגלות בתור אמת. למרות גילוי הנאות שטוען כי אין להאמין לכל הידיעות עד שיתקבלו נתונים מאומתים והוכחות, הרשת כבר גועשת עם השמועה הזו.
על פי הערכות העמוד, ש'אלאמה וג'נר נמצאים בזוגיות כבר מינואר האחרון והצליחו לשמור על כך בסוד. אין ספק כי אם הידיעה נכונה מדובר בקשר מאד לא רגיל. על ג'נר לא צריך להרחיב הרבה, אך נזכיר כי לאחרונה דווח שהיא ואב ילדיה, טראוויס סקוט, נפרדו שוב.
ש'אלאמה מצידו הוא כבר ממזמן לא רק שם עולה בהוליווד, אלא מותג. השחקן הצעיר פרץ בסרט "קרא לי בשמך" והפך לכוכב ענק שהועמד לאוסקר. מאז הוא מככב בשלל סרטים מוצלחים, בהם העיבוד לספר "חולית" לצד זנדאיה. המרחק בינו לבין ג'נר נדמה עצום ולכן מסקרן מאוד לדעת אם וכיצד השניים נקשרו יחד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה