שיווק ופרסום

איילת זורר בקמפיין: הכוכבת הישראלית בהוליווד לוהטת ב-BMW

זה הכול עניין של זמן: איילת זורר פוגשת את "איילת הצעירה" בצילומים לפרסומת חדשה ל-BMW, בה היא לוקחת טרמפיסטית, אותה מגלמת דוגמנית צעירה שמזכירה מאוד את זורר, דנה ירקוני, ומעבירה לה שיעור לחיים ושיעור קצר גם על מכוניות, הכול על פי מילות השיר
מערכת ice |  1
איילת זורר (צילום יחצ)

"קחי אותו לאט את הזמן"; זה המסר העיקרי של השחקנית הישראלית ההוליוודית הבינלאומית איילת זורר, פרזנטורית מותג הרכב הגרמני הידוע BMW בישראל, זו השנה השלישית ברציפות.

זורר שרק לאחרונה נחתה בישראל במיוחד לכבוד צילומי הפרסומת החדשה של BMW, ניצלה את השהות לביקור מולדת קצר, טיולים וזמן איכות בארץ עם חברים ומשפחה. במסגרת צילומי הפרסומת החדשה ל-BMW בוצע עיבוד מחודש בגרסה נשית לחלק מהשיר "עניין של זמן" של אהוד מנור ז"ל ורמי קליינשטיין.
 



בפרסומת זורר לוקחת טרמפיסטית במכונית BMW כמובן; בחורה צעירה, סוג של "איילת הצעירה", אותה מגלמת דוגמנית צעירה, דנה ירקוני, שמזכירה מאוד את זורר, ומעבירה לה שיעור לחיים ושיעור קצר גם על מכוניות, הכול על פי מילות השיר.

איילת זורר שיתפה על הסט שהיא ממשיכה לעשות את מה שהיא הכי אוהבת בעולם וזה לשחק. לאחרונה גם פורסם שהיא נבחרה לתפקיד ראשי בסדרה ישראלית, כך שהיא מתעתדת לבלות לא מעט על קו ישראל-לוס אנג'לס בכלל, ובישראל בפרט, בתקופה הקרובה.
 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה לא נכון
    עדי 06/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי תבדקו בדיוק איך עשו את הפרסומת?
    סגור