תרבות ופנאי

בגיל 56 בלבד: אחת הדוגמניות המפורסמות בעולם הלכה לעולמה

טטיאנה פטיץ אחת הסופרמודלס המקוריות של שנות ה-80 וה-90 ונחשבה לדוגמנית על מהבולטות של התקופה, הלכה לעולמה לאחר מאבק ממושך בסרטן השד כשהיא רק בת 56 בלבד
מערכת ice | 
השער של ווג (צילום ווג)
עצב גדול ירד על עולם האופנה. טטיאנה פטיץ, מי שהייתה לאחת הסופרמודלס המקוריות של שנות ה-80 וה-90 ונחשבה לדוגמנית על מהבולטות של התקופה, הלכה לעולמה לאחר מאבק ממושך בסרטן השד כשהיא רק בת 56.
למי שפחות הכיר, פטיץ נולדה בהמבורג, גרמניה, לאם אסטונית ואב גרמני, ובגיל צעיר עברה עמם לשוודיה שם התגוררו במשך רוב חייהם. היא החלה את הקריירה שלה בגיל 17 בלבד, כאשר נרשמה לתחרות של סוכנות "עלית" הבינלאומית וזכתה במקום השלישי בסך הכל, אבל כבר אז סומנה.
 
אי אפשר לשכוח שפטיץ הייתה חלק משער הסופרמודלס האייקוני של מגזין "ווג" הבריטי מינואר 1990 לצד נעמי קמפבל, לינדה אוונג'ליסטה, סינדי קרופורד וכריסטי טרלינגטון, ולאחר מכן הופיעה איתן בקליפ של ג'ורג' מייקל לשיר "Freedom".
פטיץ בחרה להתגורר במהלך חייה הבוגרים בקליפורניה, במרחק קצר מלב התעשייה, ובשנת 2004 ילדה את בנה הבכור – ג'ונה ג'ונסון – אותו תיארה "כמקור האושר שלה". אנה ווינטור ספדה לה: "טטיאנה הייתה תמיד הסמל לשיק אירופאי. היא הייתה פחות בולטת מהקולגות שלה – יותר מסתורית, יותר בוגרת ופחות מושגת, וזה היה הקסם שלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה