תרבות ופנאי

אחרי ברנינג מן, לוס אנג׳לס וליסבון ההרכב המוביל סנריוס מגיע לישראל

סוללת DJ'S הגדולה תגיע לאירוע שיתקיים בישראל - SCENARIOS TEL AVIV.
כמה זה יעלה לכם?
כל הפרטים
מערכת ice | 
DJ (צילום DJ)
אחרי סדרה של אירועים מרהיבים של הלייבל בברנינג מן, לוס אנג'לס וליסבון ואירועים קדימה בקוסטה ריקה וטולום,הלייבל ממשיך את טור האירועים
הבינלאומי ויגיע לראשונה לישראל לאחד המקומות האהובים בתל אביב - רידינג 3.
 
האירוע הגדול שמחכה לחובבי המוזיקה האלקטרונית בישראל Bagatelle Society הוא אחד מהפקות הגדולות ומסקרנות שקיימות בארץ אחר הצלחתו הגדולה בפארק בירקון בפורים הם חוזרים יחד עם הDJ’S- מהשורה הראשונה.
אביב דיין אחד מהשותפים מוסיף ״אנחנו עובדים סביב השעון כדי להביא משהו שעוד לא נראה בישראל". 
כמה זה יעלה לכם?
מחיר כרטיס ינוע בין המחירים 149-400 שקל.

MAGA

מאגה - הצרפתי שמתגורר בליסבון הוא אחד מהאמנים המבוקשים בעולם המוסיקה האלקטרונית. לו״ז ההופעות שלו עמוס ביותר והוא מופיע בכל הבמות הנחשקות מרובוט הארט ומעיין וואריור בברנינג מן עד לExrema festival בבלגיה או EDC במקסיקו וקובה סנטה באיביזה. ביחד עם שון דורון הם הקימו את הלייבל והקולקטיב 'Scenarios' 

LAOLU
לאולו - השוויצרי שאחראי על כמה מהלהיטים הכי גדולים שאתם מכירים מהרחבות. שחרר את  המוסיקה שלו בKEINMUSIK של RAMPA  ובINNERVISIONS של AME & DIXON. הוא חורש את הגלובוס והגיע לעצירה קטנה בעיר הגדולה תל אביב.

EMANUEL SATIE

עמנואל סאטי - הדי-ג’יי והיוצר הגרמני שזכה בתואר ״המפיק הכי טוב בעולם״ על ידי מגזין BITPORT. שחרר להיטי ענק שנהפכו להמנונים באיביזה ובפסטיבלים מסביב לעולם. הוא משחרר מוזיקה בלייבל והקולקטיב החדש Scenarios וגם חתום בלייבל הענק Cocoon של SVEN VATH. הוא מופיע במועדונים הכי נחשקים בעולם  כמו אמנזיה איביזה, פאבריק לונדון, וואטרגייט ברלין ועוד.

SEAN DORON

שון דורון הוא אחד מהדיג׳יים העסוקים של השנים האחרונות מי שמצליח פעם אחרי פעם להרים רחבות באוויר מול קהלי ענק, לא רק כאן אלא ברמה הבינלאומית.
בשנים האחרונות הקריירה שלו מגיע לשיאים חדשים גם כדיג׳יי שמנגן בבמות הנחשקות בעולם כמו מעיין וואריור בברנינג מן, איביזה, טולום, קוסטה ריקה, ארגנטינה, ברזיל ועוד וגם כמפיק ששחרר השנה מספר להיטי רחבות בלייבל החדש שלו 'Scenarios' המתנגנים על ידי הדיג׳יים הגדולים בעולם.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה