תרבות ופנאי

כבר מעל 28 אלף צופים: הישג מרשים לסרטו החדש של תומר הימן

סרטו הקודם - "יונתן אגסי הציל את חיי"- זכה בפרס אופיר לסרט הדוקומנטרי הטוב ביותר ועבר את קו 50 אלף הצופים ו"מיסטר גאגא" שבר את כל השיאים והביא למעלה מ-140 אלף צופים
מערכת ice | 
אני לא
מעל 28 אלף צופים כבר צפו והתרגשו בסרט "אני לא" – סרטו הדוקומנטרי של הבמאי המוערך תומר הימן. לאחר שזכה בפרס הבימוי הטוב ביותר והצילום הטוב ביותר בפסטיבל דוקאביב והוקרן בשלל פסטיבלים נחשבים, יצא "אני לא" לאקרנים בחודש יולי ומיד התקבל באהבה גדולה. הצופים נשבו בקסמו של אורן, הצעיר שאובחן באופן שגוי באספרגר ובמסע שלו להיות במאי סרטים.
הסרט ממשיך בהקרנותיו עד היום וכאמור הגיע כבר למספר צופים מרשים מאוד לסרט דוקומנטרי, מספר שרק עלה בעקבות יום הקולנוע, אשר התקיים ביום חמישי האחרון. "אלו נתונים מרגשים מאוד עבורי", אמר הימן "חשוב היה לי להביא למסך את הסיפור של אורן ואני מאושר לראות את החיבוק שהקהל מעניק לסרט".
 
הצלחה כזו לא זרה לתומר הימן. סרטו הקודם - "יונתן אגסי הציל את חיי"- זכה בפרס אופיר לסרט הדוקומנטרי הטוב ביותר ועבר את קו 50 אלף הצופים ו"מיסטר גאגא" שבר את כל השיאים והביא למעלה מ-140 אלף צופים. הימן ממשיך גם כאן את רצף הסרטים הדוקומנטריים שהם מן המצליחים והאהובים ביותר בעשור האחרון. תומר עובד בשותפות עם אחיו ברק בחברת ההפקות "סרטי האחים הימן" ויחד הם מהווים את אחד הכוחות המרכזיים בעולם הדוקומנטרי הישראלי העכשווי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה