תרבות ופנאי

נועה קירל מסתבכת בעקבות הדואט החדש: "עניין של טאקט"

אחרי ששיחררה הבוקר את דואט המחווה לרגל יום הולדתו של צביקה פיק המנוח, מסתבר שמלבד הדואט הלוהט, יש עוד קול שנכלל בהקלטות, שהזמרת שמאחוריו נותרה מחוץ לתמונה
מערכת ice |  6
נועה קירל (צילום אינסטגרם/ נועה קירל)
אחרי שחרור הדואט הבין תקופתי של נועה קירל וצביקה פיק (שנוצר בהפקת צוקי עבור פרויקט צאן ברזל), רותי נבון שלקחה חלק בשיר המקורי בקולות הרקע שביצעה לפיק, חושפת בשיחה עם גיל משאלי במאקו, כי למרות שהדואט מורכב ממהקלטות השיר המקורי הכוללות את הקטעים בביצועה, לא נעשה איתה כל תיאום או הסדר מסחרי לשימוש בחומרים וכי היא גילתה על הפרויקט רק לאחר שיצא.
בראיון שפורסם אמרה נבון, "זה דבר שלא עושים אבל זה עניין של טאקט, ברגע ששומעים אותי אני צריכה לקבל תמלוגים על זה". כמו כן חידדה בקשר לקירל כי, "אין לי שום קשר אליה, למרות שאני מאוד אוהבת אותה. זה יפה מאוד, אבל היא הייתה צריכה לכתוב שגם אני שרה יחד עם צביקה זה לא מנומס. זה כאילו היא שרה ואנחנו מלווים אותה". נציין כי לאחר פנייתה של נבון נוספה עבורה שורת קרדיט בפלטפורמות ההשמעה.
ההקלטה החדשה בכיכובם של קירל ושל פיק המנוח, נוצרה על ידי המפיקים המוזיקליים צוק אלגזי ועומר לוז שהשתמשו בטכנולוגיה המבוססת על בינה מלאכותית שמתאימה את ערוצי השירה המקורית של צביקה לאלה של נועה, ששרים בסולמות שונים.
בערב טוב עם גיא פינס פורסם כי ההקלטה החדשה תצא כחלק מחברת ״צאן ברזל״ מבית ארומה מיוזיק שרכשה את זכויותיו של הזמר. שיתוף הפעולה ייצא בתקופת החגים ועשוי להיות הלהיט החדש.
קירל, שכאמור סירבה להצעה של מפיקי המחזמר ״מרי לו״ שחוזר בקרוב לבמות בבימויו של צדי צרפתי הבמאי המיתולוגי, גם ויתרה על סכום עתק. את התפקיד הראשי בהצגת הבידור על פי להיטיו של צביקה פיק קיבלו בעבר כוכבות כמו יעל בר זוהר ומיכל אמדורסקי, על פי הדיווח של פינס, קירל שכבשה לא מכבר את פארק הירקון, גם קיבלה הצעה כספית נדיבה של יותר ממיליון שקלים, סכום המוערך ב-1.2 מיליון שקל ליתר דיוק וסירבה.

לאחר פרסום הטיזר לדואט הייחודי התייחסה הכוכב בעבמוד האינסטגרם שלה וכתבה, "נפלה בחלקי הזכות לקחת חלק בפרויקט כזה מרגש. היה לי את הכבוד לעבוד עם צביקה ז"ל באופן אישי ואני שמחה על ההזדמנות ליצור גרסה חדשנית לשיר האייקוני הזה. המוזיקה שלו תישאר איתנו לעולם וזאת לגמרי ההוכחה לכך".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    רותי נבון עושה קולות רקע?
    דני מחיפה 01/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רותי נבון הזמרת הראשית בדואט יחד עם צביקה פיק, אל תמעיטו בחלקה
    סגור
  • 5.
    מלכה!!!!
    שי 10/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תקנאו
    סגור
  • 4.
    זוועה אוטומטית
    גל 10/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    דור הזוי. לא בטוח שהייתי מתגאה ומספרת שאת חלק מהפח הזה עדיף
    סגור
  • 3.
    כלומניקית
    ירו 10/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תנו למאיה בוסקילה את האורוויזין ותעיםו את הצפרדע הזו
    סגור
  • 2.
    רותי נבון זמרת עם קול מעולה (ל"ת)
    נועם 10/2022/03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 1.
    גם אני שיחררתי משהו היום על הבוקר.
    אמונה 10/2022/02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אותו צליל כמו השיחרור של קירל.
    סגור