תרבות ופנאי

נתניהו וקשת 12 בפנים: ראפר המחאה משיק אלבום ראשון

אלבום ראשון ומפתיע למפיק והיוצר דרור פז, עם שירים חשופים ואישיים, לצד שירי מחאה נוקבים על התקשורת והפוליטיקה. החבר רביד פלוטניק פרגן: "לכו לשמוע"
מערכת ice | 
עטיפת האלבום "מסך עשן" של דרור פז (צילום מסך יוטיוב)
“Let’s do as we say in the middle east Let’s talk DUGRI” - הציטוט המפורסם של רה"מ לשעבר נתניהו על בימת האו"ם, פותח את השיר "דוגרי" של הראפר והמפיק דרור פז, שהכריז על אלבום בכורה: "מסך עשן".
בשיר, אחד משירי המחאה באלבום, פז תוקף בחריפות את הפוליטיקאים הישראלים, בין היתר בשורות הבאות: "אנחנו לידיים שלהם משחקים / כשאנחנו רבים כשאנחנו חושבים רק בשמאל וימין / נמאס לנו כבר מזמן להפנים / אז דוגרי לכם אני לא מאמין / לא מעניין אותי אם קוראים לך ביבי או אחמד טיבי / אנחנו סובלים בגלל שאתה פסיבי העם הזה כבר מזמן לא נאיבי".

בשיר נוסף שנקרא "זומבים", הוא שר נגד תרבות הריאליטי בטלוויזיה ובתקשורת הישראלית: "די כבר לדבר בואו נעשה מעשים / מספיק כבר לקטר מעל דפים ברשת / וכשהאמא לא ניגשת לא פלא שהילד גדל על המורשת של שידורי קשת / רפי שכל, מהללים אנשים שלא כשירים נותנים להם את הכתר / נותנים להם גם לנהל לנו את החברה."
 
הראפר רביד פלוטניק פרגן היום לפז על יציאת האלבום, והזכיר כי פז אחראי לכמה מהקליפים המוכרים לשירים שלו. בפוסט באינסטגרם כתב פלוטניק, "אלבום בכורה זה האלבום שאתה מספר בו את כל מי שאתה והיית עד לנקודת צאתו, צירי לידה של אלבום ראשון תמיד הכי קשים מכל פרויקט. ועכשיו אחרי שנים רבות שדרור עושה את מה שהוא עושה, הוא סוף כל סוף הוא מוציא את אלבום הבכורה שלו ואין גאה ממני לקחת בו חלק. עלה והצלח אח שלי היקר".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה