תרבות ופנאי

מגיש חידון התנ"ך החדש נפרד מאבשלום קור: "נעליים גדולות"

עופר חדד שקיבל את הקרדיט להחליף בהגשת החידון את מי שעשה זאת 35 שנה, נפרד: "תודה גדולה ומיוחדת לאדם שהיה שותף מרכזי, השותף הכי דומיננטי במפעל הזה ומי שהפך לפנים של עשרות חידוני תנ"ך במשך יותר משלושה עשורים"
מערכת ice |  2
עופר חדד אבשלום קור (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
אחרי 35 שנה, נפל דבר בחידון התנ"ך המסורתי, כאשר המגיש המיתולוגי אבשלום קור סיים את עבודתו בחידון והוחלף במנחה חדש וצעיר, שהוא הראשון להגיש במקומו את החידון, עופר חדד המגיש בחדשות 12. 
חדד פתח ואמר: "טוב חברים אז לפני שנתחיל, יש לנו תודה גדולה ומיוחדת לאדם שהיה שותף מרכזי, השותף הכי דומיננטי במפעל הזה ומי שהפך לפנים של עשרות חידוני תנ"ך במשך יותר משלושה עשורים דוקטור אבשלום קור".

הקהל המשיך למחוא כפיים רמות וחדד ביקש להמשיך: "מגיע לו, מגיע בהחלט". המגיש החדש שמחליף אותו אמר: "אבשלום, תודה רבה על שנים של תרומה אדירה לחידון הזה, ובנימה אישית השארת כאן נעליים מאוד גדולות למלא, מקווה שאעשה זאת בכבוד".
 
קור כזכור, שלח מכתב לממונה על חידוני התנ"ך במשרד החינוך ובו כתב: "כשקיבלתי עליי את התפקיד היו לי שלושה ילדים. היום, השבח לאל, אני אב לשישה ילדים וסב ל־24 נכדים, שיהיו בריאים. אני חש שהגיעה העת להיפרד מהנחיית החידון ביום העצמאות ולהחזיר את הפיקדון הזה למדינת ישראל".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    העיקר שלא אשכנזי (ל"ת)
    טו 05/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בכבוד ובחינניות כיאה לדור הישראלי הזה
    ליאת 05/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הנחייתך גרמה להרבה אנשים צעירים ומבוגרים לראות את כל החידון בכיף בכיף בכיף
    סגור