תרבות ופנאי

המבורגר ב-190 שקל: איפה תשלמו כל כך הרבה למנה האהובה?

לפי הביקורת מסעדות שנכתבה על המבורגר שגב בתלפיות, במרכז המנה עומדת קציצה מרשימה במשקל 520 גרם, המורכבת מתערובת בשרים יוקרתית, אבל האם זה מצדיק את המחיר?
מערכת ice | 
המבורגר-אילוסטרציה AI
סערה קולינרית מתחוללת בירושלים: ביקורת מסעדות שפורסמה ב"ישראל היום" חושפת את מה שעשוי להיות ההמבורגר היקר ביותר בישראל. במסעדת "המבורגר שגב" בשכונת תלפיות, מציע הקצב ניסים שגב המבורגר במחיר שמעורר הדים - 190 שקלים. הביקורת בוחנת האם מדובר בהתרסה או ביצירה קולינרית שמצדיקה את המחיר.
לפי הביקורת, במרכז המנה עומדת קציצה מרשימה במשקל 520 גרם, המורכבת מתערובת בשרים יוקרתית הכוללת אנטריקוט, כבד אווז, צלעות ודנבר. הטוויסט הייחודי, לפי הכתבה, הוא מריחת חמאת ואגיו כשרה, כאשר שגב עצמו לוקח שליטה מלאה על הרכבת ההמבורגר, כולל בחירת התוספות על הלחמנייה.

הכתבה מציינת כי המנה מגיעה עם צ'יפס ומילוי חוזר של בירה, במטרה להוסיף ערך לחבילה היקרה. שגב עצמו מצוטט כמגן על המחיר, ומציין כי לקוחות שאינם מעוניינים לשלם סכום זה יכולים לבחור מבין ההמבורגרים האחרים בתפריט, שמחירם נע בין 59 ל-79 שקלים.
בסיכום הביקורת, הכותב מציין כי בעוד שמדובר בחוויה קולינרית ייחודית, השאלה לגבי הצדקת המחיר נותרת סובייקטיבית. עבור חובבי בשר המחפשים חוויה יוצאת דופן, זו עשויה להיות השקעה מוצדקת, בעוד שאחרים עשויים לראות בכך מחיר מופרז. הביקורת מסתיימת בהערה כי עצם יצירת השיח סביב ההמבורגר עשויה להיות שווה זהב עבור המסעדה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה