תרבות ופנאי

הקומיקאי על הכטב"ם שפגע בבית רה"מ נתניהו: "רגע מאוד משמח"

האם שרה נתניהו מתכננת כבר שיפוץ ראוותני בבית המשפחה בקיסריה בעקבות נפילת הכטב"ם מלבנון במקום? צפו בתיאור של הקומיקאי והתסריטאי רשף לוי למפגש בין אשת ראש הממשלה לנציגי מס רכוש
מערכת ice | 
רשף לוי (צילום יוטיוב/רשף לוי)
הקומיקאי והתסריטאי, רשף לוי, החליט להתייחס במופע הסטנדאפ שלו לנפילת הכטב"ם על בית ראש הממשלה ומשפחתו בקיסריה בשבת האחרונה.  
"נפל כטב"ם על הבית של ביבי ושרה. זה לא יפה, למרות שזה רגע מאוד משמח בשביל שרה. עכשיו היא במס רכוש מגישה בקשות", התלוצץ לוי על חשבון דימוי הנהנתנית של אשת ראש הממשלה, והמשיך: "הבנתי שהיא הראתה להם תמונה של ארמון ורסאי. 'ככה זה היה לפני!'. אני אומר לה: 'תגידי, זה ארמון ורסאי'. והיא (צורח): 'אתה לא רוצה להסתבך איתי! אני פסיכולוגית. אני אקרע אותך!".
כזכור, אשת רה"מ הגיבה בתחילת השבוע לשיגור הכטב"ם מלבנון על ביתה ואמרה: "הניסיון להרוג את ראש ממשלת ישראל ואותי הוא לא ניסיון אישי בלבד - זו פגיעה בכולנו, בעם ישראל, בערכים ובדרכו של עמנו". מנגד, בין התגובות הקשות לירי ברשתות החברתיות, היו גם כאלו שייחלו לפגיעה יותר מדויקת ברה"מ וטענו כי משפחת נתניהו ממנפת את האירוע כדי להשיג עוד מימון למעון הפרטי על חשבון המדינה.
 
 
על פי ממצאי בדיקת האירוע, כל שלושת הכטב"מים ששוגרו ע"י חיזבאללה באותה שבת היו מיועדים לבית ראש הממשלה. הכטב"ם היחיד שלא יורט פגע בחלון חדר השינה ויצר בור בחצר הבית. נתניהו ואשת ראש הממשלה לא שהו במקום באותה עת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה