תרבות ופנאי

צייצה ומחקה: מי הכוכבת שכינתה את בעלה "שקית אשפה" ו"חרא של בנאדם"?

אחרי שהאשים אותה בבגידה בו בזמן שהייתה בהיריון עם בתם המשותפת, הזמרת החליטה לפרוק את כל מה שהיא באמת חושבת על הבעל בנפרד וירתה לכל עבר: "אני מאחלת לאיש הזה את הגרוע ביותר. מעולם לא שנאתי מישהו כל כך הרבה"

מערכת ice | 
זמרת (צילום shutterstock)
הראפרית האמריקאית, קארדי בי, עוברת שבוע מטורף הכולל אשפוז חירום, ביקור של שירותי הרווחה בביתה והשתלחות פומבית בבעלה בנפרד.
הכוכבת פרסמה אמש סדרת ציוצים על בן זוגה לשעבר, הראפר אופסט, בהם ציינה כי היא מאחלת לו את הגרוע מכל ומכנה אותו "שקית אשפה", "נרקיסיסט מלוכלך" ו"חרא של בנאדם".מסיבה לא ידועה, קארדי מיהרה למחוק את הציוצים הקשים.

ההאשמות הקשות מגיעות על רקע מאבק הגירושים בין השניים, החולקים שלושה ילדים משותפים. כזכור, הזמרת הגישה תביעת גירושין נגד בעלה ביולי 2024, קצת יותר מחודש לפני שהזוג הביא לעולם את בתם השלישית ביחד. אופסט האשים בחודש שעבר את אשתו בנפרד בכך שבגדה בו בזמן שהייתה בהיריון האחרון ממנו. 

קארדי בי ואופסט בימים טובים יותר | צילום: shutterstock
מוקדם יותר השבוע הכוכבת הכריזה שתתבע את מי שיזם שיחת מתיחה אנונימית לשירותי הרווחה בה התלונן כי הכוכבת מכה ומזניחה את ילדיה - מה שגרם לגורמים בשירות להגיע לביתה ב-11 בלילה כדי לברר מה מצבם. יחד עם זאת, הראפרית התעקשה כי בעלה איננו עומד מאחורי המתיחה.

היום, זוכת הגראמי כבר הודיעה כי היא אושפזה במצב חירום ותיאלץ להחמיץ הופעה בפסטיבל מוזיקה באטלנטה. "זה שובר לי את הלב שלא אזכה לראות את המעריצים שלי בסוף השבוע הזה. אני אחזור טובה יותר וחזקה יותר בקרוב", כתבה באינסטגרם שלה אך לא נידבה פרטים נוספים על מצבה הבריאותי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה