תרבות ופנאי

הזמרת חושפת את האלימות שחוותה מבן זוגה: "התחיל לתפוס אותי ביד ולמשוך"

בווידוי כן ועוצמתי, נציגת ישראל לאירוויזיון האחרון, עדן גולן, שיתפה כיצד התמודדה עם בן זוג שכינה אותה "אפס" ונהג כלפיה באגרסיביות מילולית ופיזית. מה מסרה לאקס המתעלל מול המצלמות?

מערכת ice | 
אלימות במשפחה (צילום freepik)
נציגת ישראל לאירוויזיון האחרון, עדן גולן, חשפה בפתיחות שחוותה מערכת יחסים אלימה כשהייתה בת 17 בלבד: "עברתי מערכת יחסים לא כזאת בריאה וטובה. זה התחיל הכל יפה וורוד ו'לאבי דאבי' ועבר למשהו לא כזה יפה", הודתה הכוכבת הצעירה.
גולן (21), ששיתפה את החוויה בראיון לתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס", העידה כיצד ההתעללות המילולית שחוותה שהחריפה "התחילו רמזים של פיזי וברגע הזה אני פשוט קמתי והלכתי", אמרה הזמרת.
הריאיון, שנערך לכבוד השקת השיר "Older" של הזמרת, המתייחס לסיטואציות שמאלצות ילדים להתבגר מהר מדי, המשיך בווידוי של הזמרת על הרגע בו הבינה שהיא חווה גם אלימות פיזית: "אני זוכרת את הנקודה שבה אמרתי 'זהו'. הוא התחיל לתפוס אותי ביד וממש למשוך וזהו, הבנתי שאם אני לא עוזבת עכשיו זה יהפוך ל... לא יודעת מה. לא רציתי אפילו לדמיין".

עדן גולן | צילום: שי תמיר
עוד שיתפה גולן את המשפטים הקשים שחוותה מבן הזוג לשעבר: "שאני אפס ואני לא אהיה שום דבר ואני לא שווה שום דבר בעולם הזה ואני לא אצליח בחיים האלו. אבל Look at me", פנתה גולן לאקס בנפנוף לשלום לעבר המצלמה ושיתפה שהוא עד היום כותב לה.
בתזמון מקרי אגב, מי שעוד הודה שהזמרת חוותה יחס משפיל, הוא נציג גרמניה לאירוויזיון האחרון, כוכב הפופ איזאק, שהתייחס לאווירה רוויית השנאה איתה נאלצה להתמודד נציגת ישראל גם בתחרות השירה. "אני מתייחס לעובדה שיש מוזיקאית צעירה שמופיעה די טוב וכולם מנסים להחריב לה את ההופעה. הייתה כל כך הרבה שנאה בחדר הזה ואין מקום לשנאה בתחרות האירוויזיון בעיניי", הבהיר הכוכב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה