תרבות ופנאי

עדן גולן בראיון על השיר החדש: "המלחמה השפיעה על היצירה שלי"

הזמרת שייצגה את ישראל באירוויזיון וזיכתה את המדינה במקום החמישי והמכובד משחררת היום סינגל בכורה בינלאומי ראשון. בראיון ל-ice היא חושפת כיצד ה-7 באוקטובר השפיע עליה כיוצרת וגם עונה לנו על השאלה - האם היא בזוגיות?
אפרת קרסנר |  1
עדן גולן (צילום שי תמיר)
עדן גולן משיקה הבוקר (רביעי) סינגל בכורה ראשון בשם "Older". בשיר היא לוקחת אותנו יחד איתה למסע שמספר את סיפור חייה, שבאופן סימבולי גם משתלב עם הקשיים שאנו עוברים כמדינה בשנה האחרונה.
במסיבת העיתונאים של השקת השיר חשפה עדן גולן כי עבדה על השיר באינטנסיביות לאחר שחזרה מתחרות האירוויזיון: "עבדתי על המון חומר ולא רציתי למהר בבחירה של השיר הבא כי היה לי מאוד חשוב המסר שאני עומדת להגיד ומה שאני רוצה להגיד, שזה יהיה משהו שלי. זה גם סיפור שלי, חלק כל כך גדול ממני. זה שיר שמדבר על ילדים, אנשים כל מי שקרה לו משהו שהיה צריך להתבגר מוקדם יותר ממה שהוא באמת אמור. במיוחד ילדים שעוברים משהו וזה משאיר צלקת שלא נעלמת באמת וזה משפיע לכל החיים".
 
בהמשך הוסיפה עדן גולן במסיבת העיתונאים כי המלחמה השפיעה עליה ועל כתיבת השיר: "זה גם מתחבר ל-7 באוקטובר, שזה השאיר צלקת לנו ולכל המדינה שלנו. וגם הילדים, זה משהו טהור ילדים. לראות אותם, את החטופים. יצא סרטון שהילדים החטופים חזרו מהשבי ופשוט הכל היה כתוב על הפנים שלהם, אז זה חלק מזה. זה חלק מכל מה שאנחנו עוברים, ומה שאני עברתי".
 

בראיון ל-ice עדן גולן משתפת כי השיר מספר על חווית ההתבגרות שלה. לדבריה היא נאלצה להתבגר מהר מדי כמו הרבה ילדים בישראל: "יש לי שיר חדש, אני כל כך מתרגשת להוציא אותו אחרי תקופה ארוכה ולא פשוטה. זה שיר שמדבר על החוויה שלי, על הסיפור שלי. התבגרות ובכללי אני גם מרגישה שהוא מאוד מתחבר לכל מה שאנחנו עוברים כאן כמדינה, וגם כל הילדים שלנו".
המלחמה השפיעה על התכנים שאת יוצרת וכותבת?
"אי אפשר להתעלם מזה, זה משהו שקיים וכמה שאנחנו מנסים לברוח מזה, זה לא אפשרי, זה משפיע על כל המוזיקה וכל מה שנכתב, כל החיים".
במה שונה העבודה באולפן בלוס אנג'לס לעבודה באולפן בישראל?
"אין כזה הבדל, העבודה באולפן זה אותו דבר זה פשוט יוצרים שונים, כותבים שונים, מקומות שונים וזה יוצר אולי כל מיני רעיונות שונים אבל גם פה יש אנשים מדהימים מוכשרים, וגם שם".
מה סף ההתרגשות לקראת ההשתתפות שלך בטקס הזיכרון ל-7 באוקטובר בניו יורק?
"מטורף, זה לא עד הסוף נתפס שיש לי כזאת זכות לעמוד על הבמה הזאת באו"ם ולשיר את 'אוקטובר ריין' ולייצג אותנו, אני ממש שמחה שזאת אני ושאני יכולה לעשות כזה דבר".
לסיום, המאכל האהוב עלייך זה סושי. בטיקטוק פרסמת שאם מישהו רוצה להזמין אותך לדייט הוא צריך להזמין לך סושי. האם מישהו הצליח לעמוד באתגר?
"אני מזמינה לעצמי סושי. אין לי מישהו, גם אין לי ממש זמן בשביל זה, אני אוכלת סושי עם עצמי עם השותפים שלי. עם ההורים שלי, מספיק לי".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מראיינת גרועה מתחילה את הראיון "שמעתי שנפצעת" חסרת טאקט
    אני 09/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין כוחות
    סגור