תרבות ופנאי

שימי תבורי דואג: יהודית באומן נפצעה במטח הרקטות למרכז הבוקר

אשתו של שימי תבורי, יהודית באומן, נאלצה כמו רבים אחרים הבוקר למהר למרחב המוגן עם שמיעת האזעקות שהופעלו בגוש דן. מה שקרה לה מסביר מדוע חשוב להקשיב להנחיות פיקוד העורף
מערכת ice |  2
שימי תבורי ויהודית באומן (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
להתעורר בבוקר לקול אזעקות זה ללא ספק מבהיל, במיוחד כאשר צריך למהר ולהיכנס לממ"ד. בפיקוד העורף מקפידים לציין שוב ושוב שיש לעשות את הדרך למרחב המוגן בהליכה ולא בריצה, ולהיזהר מנפילות או מכשולים בדרך, ומה שקרה ליהודית באומן הבוקר (רביעי) מסביר מדוע כל כך חשוב להקשיב להנחיות.
כזכור, בשעות הבוקר נשמעו אזעקות ברחבי גוש דן, בעקבות שיגורי הרקטות מלבנון. האזעקה תפסה את שימי תבורי ואשתו יהודית באומן בדירתם, כאשר הם נאלצו למהר למרחב המוגן הסמוך ועל פי הפרסום של TMI, באומן נחבלה קשות ברגלה בדרך לשם.
כזכור, לאחרונה עלתה באומן לכותרות בשל התייחסותה לסגירת הליינאפ למופעי הזיכרון ממלכתיים והלא ממלכתיים לזכר קורבנות ה-7 באוקטובר. כזכור, שימי תבורי וזוגתו יהודית באומן התאכזבו מאוד לאחר שגילו על כך שהוא לא הוזמן.
יהודית באומן כתבה אז: "אני ממש רותחת ובטוחה שאלו שבחרו בזמרים שיופיעו בטקס הזיכרון הלאומי לזכר שבעה באוקטובר, פעלו בשיטה מקוונת. שבראשה מירי רגב ומיקי זוהר שאיבדו את רגישותם לזמרים שמעוררים השראה כמו שימי".
"זוהי לא פעם ראשונה ששימי תבורי כותב מכתב למירי להיכנס לרשימת הזמרים שיופיעו בטקסים מכובדים ומה? מתגלה שהמון זמרים נכנסים לרשימה והשמועה מתפשטת כמו וירוס ומשפיעה על תחומים נוספים קומבינות פרוטקציה והנה מכאיבים לזמר אהוב ומפנים עורף". הוסיפה אז באומן.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שימי תבורי
    אבירם 10/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נשמע כמו או אוי אוי תגידו תודה שיש לכם מרחב מוגן סמוך יש כאלו שאין להם בכלל מרחב מוגן או שיש והוא רחוק ככה שאי אפשר לההספיק להגיע אליו ומה הקשר בין זה לבין הטענות למירי רגב צרת התחבורה טהטקסים ?
    סגור
  • 1.
    פרסומת
    גוליבר 10/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תפסיקו לעשות פרסומת מכל נוד שאתם עושים
    סגור