תרבות ופנאי

כוכבת "האח הגדול" חושפת את בתה: "לא בא לי שתמותי" | צפו

סתיו קצין חושפת סרטון של בתה הקטנה יהלי אשר במהלכו היא מביעה דאגה רבה לחייה וחיי אמה: "לא בא לי שתמותי כי אני אוהבת אותך". כיצד הגיבה סתיו קצין לדבריה של בתה הקטנה? | צפו
מערכת ice | 
סתיו קצין (צילום מסך רשת 13)
לאחר שחשפה כי היא מתמודדת עם משבר כלכלי אשר בין היתר משפיע על מצבה הבריאותי, סתיו קצין עולה שוב לכותרות. לאחרונה, כוכבת תוכנית הריאליטי "האח הגדול" שיתפה סרטון שלה עם בתה הקטנה יהלי אשר הודתה בכאב כי היא חוששת לחיי אמה. 
"אמא, לא בא לי שתמותי כי אני אוהבת אותך", פנתה הילדה המודאגת לאמה. "חיים שלי, למה שאני אמות?", השיבה סתיו קצין. "כי אם יהיו פה מחבלים", ענתה יהלי לאמה והאחרונה מיהרה לציין: "לא יהיה חס וחלילה, השם שומר עלינו".
בתה הקטנה של כוכבת "האח הגדול" המשיכה להביע דאגה לחייה וחייה בני משפחתה בשאלות שונות. בהמשך השיחה, שאלה יהלי את אמה: "אם הבית שלנו, הוא יהיה עלינו ונקבל פצצה על הראש שלנו?". קצין השיבה לשאלותיה של יהלי בנינוחות: "אז נכנס למקלט והמקלט ישמור עלינו. גם הקדוש ברוך הוא שומר עלינו".
 
@stavkatzin

‏המציאות שבה הילדים גדלים בישראל

♬ צליל מקורי - סתיו קצין
ניסיונותיה של האם המפורסמת להרגיע את בתה לא צלחו. יהלי הקטנה המשיכה לעסוק בתרחישי אימה שונים, דבר שבני גילה לא אמורים לעסוק בו כלל וכלל.  "אבל אמא, אם הבית שלנו יישבר? כי אני אוהבת את הבית", שאלה הבת המודאגת. סתיו קצין השיבה במהרה: "הוא לא יישבר, חיים שלי". 
בתום הסרטון, הפתיעה יהלי הקטנה את אמה והצופים בבית אשר נחשפו לסרטון שקצין העלתה לטיקטוק. "אם מישהו נהרג אז מה הוא עושה עם הבית שלו?", שאלה הבת את אמה. בתגובה לכך, ציינה קצין: "אז הבית שלו הולך לילדים שלו, למה את צריכה לחשוב על זה?".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה