ויראלי

סתיו קצין בצעד דרמטי: האם פיינליסטית "האח הגדול" התחתנה?

פיינליסטית "האח הגדול" סתיו קצין, שינתה לאחרונה את השם שלה בחשבון האינסטגרם הפרטי שלה, אליו הוסיפה שם משפחה נוסף - בוהדנה. אז האם קצין התחתנה ולא ידענו? זו התשובה שלה
מערכת ice | 
סתיו קצין (צילום מסך רשת 13)
פיינליסטית "האח הגדול" סתיו קצין, שינתה לאחרונה את השם שלה בחשבון האינסטגרם הפרטי שלה, אליו הוסיפה שם משפחה נוסף, ומהיום היא נקראת סתיו קצין בוהדנה, מה שמיד הציל את הדמיון של העוקבים בשאלה - האם סתיו קצין התחתנה בסתר?
ב-TMI ניסו לבדוק את פשר הוספת שם המשפחה של קצין, וזו חשפה כי השם בוהדנה הוא של הגרוש שלה. אז מדוע היא הוסיפה את שם המשפחה בוהדנה לאינסטגרם? ובכן, לטענת קצין המהלך נבע מהסיבה שקצין מעוניינת להשיג וי כחול בחשבון האינסטגרם שלה.
כדי לקבל וי כחול באינסטגרם, היא צריכה להציג דרכון, ובדרכון שלה היא כתובה בשם סתיו קצין בוהדנה, כך שאין לה ברירה אלא לשנות את שם המשפחה באינסטגרם, אלא אם היא מוכנה לחכות מספר שנים.
כזכור, לאחרונה הגישה סתיו קצין תלונה במשטרה, זאת לאחר שהרשתות החברתיות סערו בעקבות הפצת סרטון בעל תוכן מיני מפורש, אשר לווה בטענות שגויות כי הדמות המופיעה בו היא סתיו קצין. 
כמובן שמדובר גם הפעם בפייק ניוז, אך ההתפתחות זו מדגישה את הסכנות הטמונות בהפצת מידע כוזב ברשתות החברתיות ואת ההשלכות החמורות שעלולות להיות לכך על חייהם של אנשים, הפעם גם מדובר בקצין שהיא אם לילדים ונגרם לה נזק גדול משיוך שקרי של הסרטון אליה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה