ויראלי

סתיו קצין מתלוננת במשטרה: מי הפיץ סרטון מין על חשבונה?

קצין פנתה לעוקביה ברשתות החברתיות כדי להפריך את השמועות. היא הבהירה: "מסתובב ברשת צילום של בחורה שעושה מעשים מגונים, ומישהו חשב שזה מצחיק להגיד שזה אני. אז קודם כל רואים שזו לא אני" ובהמשך פנתה לערכאות החוק
מערכת ice |  3
סתיו קצין (צילום מסך רשת 13)
בימים האחרונים, הרשתות החברתיות סערו בעקבות הפצת סרטון בעל תוכן מיני מפורש, אשר לווה בטענות שגויות כי הדמות המופיעה בו היא סתיו קצין, משתתפת לשעבר בתוכנית הריאליטי "האח הגדול".
כמובן שמדובר גם הפעם בפייק ניוז, אך ההתפתחות זו מדגישה את הסכנות הטמונות בהפצת מידע כוזב ברשתות החברתיות ואת ההשלכות החמורות שעלולות להיות לכך על חייהם של אנשים, הפעם גם מדובר בקצין שהיא אם לילדים ונגרם לה נזק גדול משיוך שקרי של הסרטון אליה.

כמובן, שבתגובה מהירה ונחרצת, על פי TMI, קצין פנתה לעוקביה ברשתות החברתיות כדי להפריך את השמועות. היא הבהירה: "מסתובב ברשת צילום של בחורה שעושה מעשים מגונים, ומישהו חשב שזה מצחיק להגיד שזה אני. אז קודם כל רואים שזו לא אני".
עוד היא הוסיפה: "דבר שני, אתם לא מתביישים? אני אמא לילדים, גועל נפש אנשים רעים וחראות, שהשם ישלח לכם. אם לא מפחדים ממני תפחדו מאלוהים". בהמשך היא אף נקטה צעדים משפטיים נגד מפיצי התוכן השקרי. היא הגישה תלונה מקוונת למשטרת ישראל, תוך שהיא מכנה את האחראי להפצה "עבריין מין".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חחחחחחח
    התליין 08/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אפילו במקרה זו היית את מבטיח לך אף גבר לא מסתכל על הכדור פורח שיש עלייך וחוץ מזה את אישה מגעילה לא שווה מבט שני
    סגור
  • 2.
    מעניין מאוד
    יוחאי 08/2024/05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מרתק
    סגור
  • 1.
    אם "קודם כל רואים שזה לא את" - אז מה הבעיה? (ל"ת)
    חוגר 08/2024/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור