תקשורת ומדיה

כתב כאן 11 חושף גזענות בתקשורת הישראלית? "פאק במערכת"

העיתונאי סולימאן מסוודה, כתב הדסק הפוליטי מדיני בכאן חדשות, בווידוי מפתיע: "אני בתקשורת הישראלית לא רק בגלל שאני אוהב את המקצוע, באתי לנרמל ערבים על המסך"

מערכת ice |  2
סולימאן מסוודה (צילום כאן 11)
סולימאן מסוודה, המשמש ככתב בתאגיד השידור הציבורי, עלה לאחרונה לכותרות כאשר סיפר כי הוא חשוף לאיומים בלתי פוסקים. "זה לרוב איומים בווצאפ ובפייסבוק, זה יישמע קצת יהיר אבל קשה לשבור אותי בדברים האלה, ידעתי שכשאני נכנס לזה אלה יהיו כללי המשחק. יש איומים ברצח כמו נגיע אליך, נרצח אותך, משת"פ, בוגד", סיפר מסוודה. 
לאחרונה התארח כתב הדסק הפוליטי-מדיני בכאן חדשות בפודקאסט של איש התקשורת דויד ורטהיים וסיפר על המשימה החשובה שהוא שואף לממש במסגרת תפקידו כעיתונאי ערבי בתקשורת הישראלית. 
"אני בתקשורת הישראלית לא רק בגלל שאני אוהב את המקצוע ואני רוצה לעשות אותו לעוד הרבה זמן, כי אני מרגיש שהנוכחות שלי היא מעבר ללספר את הסיפור", כך פתח את דבריו סולימאן מסוודה.
 
כתב כאן 11 הסביר את דבריו ואמר: "אני רוצה שאנשים, אתה, אלה שיושבים בקונטרול, אלה שצופים, יראו את השם ואז יראו שאני לא מדווח על רצח שהיה בטייבה שלא פוענח כי המשטרה לא מעוניינת לפענח רצח בחברה העברית אלא לספר להם על מה שקורה בקבינט המלחמה ועל שלום עם סעודיה ועל ריבים בין גלנט לנתניהו". 
כלומר, מסוודה שואף לנרמל את אי הקבלה והתגובות המופתעות של הצופים בבית כאשר הם נחשפים לעיתונאי ערבי שמדווח על סוגיות פוליטיות שמתרחשות בחברה הישראלית. "זה יעשה להם פאק במערכת, סליחה על המילה. למה הוא מספר לי את זה? אני רוצה לנרמל את זה", סיכם סולימאן מסוודה לדויד ורטהיים. 
בציוץ שפרסם בחשבון ה-X שלו, כתב איש התקשורת דויד ורטהיים: "האם בצל המלחמה, המנהלים בתקשורת מפחדים להביא ערבים לטלוויזיה? 'תפתח ותראה בעצמך', אומר לי הכתב המדיני של תאגיד השידור סולימאן מסוודה בשיחה שתפורסם ערב החג".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יש לי הקלטה שלך מערוץ 11 מבליע חיוך כשתארת איך סינוואר
    מסביר פנים 10/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משטה בישראלים. תראה להם. אתה לא בוגד.
    סגור
  • 1.
    במלחמה אין עתונאי-אובייקטיבי. יהודי פרו ישראל. וערבי... (ל"ת)
    רמי 10/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור