תרבות ופנאי

אנה ארונוב נחשפת: שופטת "רוקדים עם כוכבים" מעוררת סערה

אנה ארונוב הצליחה להכעיס לא מעט עוקבים ברשת החברתית אינסטגרם לאחר שהביעה דעה מעוררת מחלוקת. אנה ארונוב:  "אף הורה לא היה רוצה את זה לילד שלו"

מערכת ice | 
אנה ארונוב (צילום מתוך האינסטגרם של אנה ארונוב)
אנה ארונוב, הרקדנית ושופטת תוכנית הטלוויזיה "רוקדים עם כוכבים", מרבה לשתף את עוקביה באינסטגרם בחייה המעניינים. לאחר שחשפה תיעוד מרגש במיוחד של בנה אדם, אנה ארונוב עולה שוב לכותרות והפעם בעקבות דעה מעוררת מחלוקת שהביעה ברשת החברתית אשר הובילה ללא מעט תגובות מצד העוקבים שלה. 
הכל התחיל כשארונוב פרסמה סרטון בחשבון האינסטגרם שלה, במהלכו הראתה את הסוכה שהקימה עם בני משפחתה. לצד הסרטון כתבה ארונוב: "40 שניות אחרי שהסטורי הזה צולם, היינו בממ"ד".
 

לאחר מכן, העלתה ארונוב סטורי לחשבון האינסטגרם שלה, בו תועד בנה אדם יחד עם שני ילדים נוספים בעודם שוהים במרחב המוגן בעקבות האזעקה שנשמעה. לצד התמונה ששיתפה, כתבה בכאב ארונוב: "ילדים שלנו מסכנים". 

(צילום: aronovanna@)
דעתה של אנה ארונוב, אשר נחשפה בסטורי האחרון, יצרה מהומה רבה ברשת החברתית אינסטגרם. בעקבות כך, מיהרה שופטת "רוקדים עם כוכבים" להגיב לתגובות שנרשמו מצד העוקבים שלה באינסטגרם. 
בסטורי שהעלתה, הסבירה ארונוב את דבריה: "היו פה תגובות על זה שהם לא מסכנים והם גיבורים והם חזקים. הכל נכון אבל הם גם מסכנים. ילדות ברקע האזעקות זה מסכנים. ילדים שמכירים ממדים בכל מקום שהם נמצאים, שלא הולכים למסגרות, שנבהלים מרעש של אופנוע, שמגיבים לכל אמבולנס כאילו צריך לרוץ לאנשהו הם גם מסכנים".

(צילום: aronovanna@)
עוד כתבה ארונוב: "אף הורה לא היה רוצה את זה לילד שלו. נכון שזאת המדינה והיא עוברת את ההכי קשה שלה כרגע וכולנו פה ביחד נלחם על הבית שלנו וכל אחד יעשה מה שהוא רק יכול ונתפלל ביחד להחזרת החטופים ושלומם של החיילים שלנו. אבל הילדים שלנו גם מסכנים שהם עוברים את זה!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה