תרבות ופנאי

נועה קירל נגד אנה זק ואגם בוחבוט: מי תכבוש את MTV?

בטקס פרסי המוזיקה היוקרתי של MTV אירופה, השלוש יחד עם שחר טבוך ושחר סאול ייצגו את ישראל. צופי הטלוויזיה בישראל יוכלו לצפות בטקס בשידור חי בערוץ MTV ישראל ב-10 בנובמבר בשעה 22:00, עם שידור חוזר למחרת בחצות
מערכת ice | 
נועה קירל, אנה זק (צילום בלוסטון)
תחרות הכוכבים הישראלים מגיעה לזירה הבינלאומית: נועה קירל, אנה זק, שחר סאול, אגם בוחבוט ושחר טבוך נבחרו להתמודד על הזכות לייצג את ישראל בטקס פרסי המוזיקה היוקרתי של MTV אירופה (EMA). האירוע, שצפוי להתקיים ב-10 בנובמבר במנצ'סטר, אנגליה, יכלול לראשונה את קטגוריית "האמן הישראלי המוביל", המעניקה במה עולמית לכישרונות המקומיים שלנו.
ההתרגשות בשיאה כאשר ההצבעה לבחירת הנציג הישראלי נפתחה היום ותימשך עד ה-6 בנובמבר. המועמד הזוכה לא רק ייצג את ישראל בטקס היוקרתי, אלא גם יזכה לחשיפה בינלאומית משמעותית ויצטרף לשורה ארוכה של כוכבי פופ עולמיים שהשתתפו באירוע בעבר.

אירוע השנה מגיע לאחר ביטול הטקס בשנה שעברה בפריז, בעקבות פרוץ המלחמה בעזה. החלטת הביטול שיקפה את הרגישות של MTV למצב הגיאופוליטי המורכב, כאשר הרשת הדגישה את חוסר ההתאמה של חגיגה מוזיקלית בזמן של אבל ואובדן.
צופי הטלוויזיה בישראל יוכלו לצפות בטקס בשידור חי בערוץ MTV ישראל ב-10 בנובמבר בשעה 22:00, עם שידור חוזר למחרת בחצות. זוהי הזדמנות נדירה עבור חובבי המוזיקה המקומיים לראות את הכוכבים שלהם מתחרים על במה בינלאומית, ולחגוג את ההישגים המוזיקליים של ישראל לצד אמנים מובילים מרחבי העולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה