שיווק ופרסום

אנה זק ומרגי בדרך לקמפיין זוגי ראשון: ירוויחו 1.6 מיליון שקל?

הקרב על בני הזוג אנה זק ויהונתן מרגי: בימים אלו מתנהל מאבק בין שני משרדי פרסום בארץ, שהציעו לבני הזוג לככב אצלם בקמפיין זוגי ראשון. השניים מבקשים 1.6 מיליון שקל עבור קמפיין שכזה, וכעת נותר לראות מי מבין משרדי הפרסום יהיה מוכן לשלם את הסכום
מערכת ice |  1
יהונתן מרגי ואנה זק (צילום @annazak12)
בני הזוג אנה זק ויהונתן מרגי, הם ללא ספק אחד הזוגות הכי חמים בביצה המקומית. מאז התחלו לצאת, השניים עדיין לא עשו אף קמפיין זוגי, אלא שהיום (רביעי) נודע כי מאחורי הקלעים מתנהלת מלחמה גדולה על שרותיהם של השניים.
על פי פרסום ראשון ב"מאקו", שני משרדי פרסום בישראל נאבקים על השירות של אנה זק ויהונתן מרגי, כאשר הדרישה של השניים נחשפת כעת. מדובר בקמפיין בעלות של 1.6 מיליון שקל, אותו דרשו בני הזוג משני משרדי הפרסום, ואלה יצטרכו לקבל החלטה האם לשלם להם את סכום העתר המדובר. 
שמם של משרדי הפרסום עדיין לא נחשף, אך על פי הדיווח ב"מאקו" מדובר במשרד פרסום שמטפל בחברת מזון ישראלית, ומשרד פרסום נוסף שמטפל בחברת תקשורת ישראלית. 
כזכור, בימים אלו נמצאים בני הזוג בחופשה משותפת, בה הם משתפים  תמונות רבות מהחופשה הזוגית שלהם באיטליה, ולעוקבים לא נותר הרבה אלא בעיקר לקנא בנופים, בטיולים ובאוכל שהשניים מצלמים לגולשים. בתחילת החופשה בילו השניים בעיר הבירה של איטליה, רומא. לאחר מכן המשיכו לשתף תמונות נוספות מהשהות שלהם בעיר הדרומית סורנטו.
הזוגיות של הכוכבים אנה זק ליהונתן מרגי מסקרנת במיוחד את הציבור הישראלי. למרות שמרגי מתגורר בארצות הברית כבר תקופה ארוכה ומגיע רק מדי פעם לארץ, מספיקים השניים לבלות לא מעט זמן ביחד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חמודים מאודדדד
    ליהי 08/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זוג יפה מאוד
    סגור