תרבות ופנאי

אור בן דוד בסולחת השנה: זה המהלך המפתיע של זוכה "האח הגדול"

הדר שירי, כוכבת "האח הגדול" אשר סיימה במקום הרביעי בתוכנית, חגגה אמש את יום הולדתה ה-25. על אף שהדר לא הסתדרה כלל וכלל עם אור בן דוד בבית האח, הזוכה המאושר דאג להגיע למסיבת יום ההולדת ולחגוג עמה

מערכת ice |  1
אור בן דוד (צילום אור גפן, יח״צ)
הדר שירי, כוכבת תוכנית הריאליטי "האח הגדול" חגגה אמש (מוצ"ש) את יום הולדתה ה-25. למסיבה החגיגית הגיעו יתר המשתתפים בתוכנית החל מאמילי קופר, יוסי פריאנטי, עידן גלפר, חיים טויטו, דני צ'רבוננקו, בן אדם, יהב ארהבור ועד לאור בן דוד, זוכה "האח הגדול"

(צילום: אור גפן, יח״צ)
על אף שהשניים לא הסתדרו כל כך בבית האח הגדול, אור בן דוד  למסיבה והקפיד לשמח אותה ולחגוג עמה את יום הולדתה. אותו מהלך מרגש נגע לליבם של מעריצי "האח הגדול", כי לקראת יום כיפור, השניים משאירים את העבר מאחור ולא נוטרים טינה זה לזו על מה שהיה ביניהם. 

(צילום: אור גפן, יח״צ)


(צילום: אור גפן, יח״צ)
כידוע, שירי הגיעה למקום הרביעי בתוכנית הריאליטי "האח הגדול" ואילו אור בן דוד זכה במקום הראשון ובכך הכניס לכיסו כמיליון שקלים. כזכור, בחודש אוגוסט האחרון סיפר בן דוד בבית האח הגדול על התקופה הקשה בחייו.
"בקורונה התרסקתי כלכלית... הגעתי לנקודת האל חזור". כוכב "האח הגדול" חשף כי נקלע לקושי כלכלי ולכן קיבל סיוע נרחב מאימו. בהמשך דבריו, ציין בן דוד: "הגעתי לנקודה שאתה לא יכול לבקש יותר מאמא.. אז התחלתי להסתיר מאמא.. לא יכול להכניס לה דאגות נוספות לחיים".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעניין מאיפה רכשה את המעטה על גופה....
    אזרחית 10/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה למעוך כשאפשר להתהדר בלבוש צנוע. לדעתי לא חוכמה
    סגור