תרבות ופנאי

בן ה-90 על הבמה: האם זו הופעה או פרידה מהחיים?

פרנקי ואלי בן ה-90 ממשיך להופיע ברחבי ארצות הברית, אך מצבו עורר דאגה בקרב מעריציו. האם הוא מודע למצבו? הופעותיו האחרונות מעוררות שאלות לגבי העתיד של האמן הוותיק
מערכת ice | 
זמר-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
פרנקי ואלי, האמן מאחורי להיטים כמו "Beggin'", "Sherry" ו-"Big Girls Don't Cry", חוגג 90 שנות חיים, אך לא נראה במיטבו. עבור רוב האמנים, זהו השלב שבו הם פורשים, אבל ואלי, ככל הנראה, לא מוכן לסיים את הקריירה שלו. במהלך ההופעות האחרונות שלו ברחבי ארצות הברית, הוא נראה עייף ונוקשה, עם מבט מבולבל בעיניו. סרטונים שהופצו ברשתות החברתיות מציגים את ואלי מתנועע על הבמה באופן מכני, מה שמוביל רבים לתהות אם הוא עדיין מודע לסביבה שלו.
בהופעותיו האחרונות, נראה כי קולו הגבוה נשמע הרבה יותר כמו ליפ-סינק מאשר שירה חיה, בעוד שהוא מוקף בזמרים צעירים ונמרצים. התגובות ברשת נעות בין דאגה לשעשוע. רבים מהגולשים הביעו תמיהה על כך שאיש לא עוצר את המצב הזה, ושאלו היכן משפחתו של ואלי.
 
@melissa_redford Frankie Valli of the Four Seasons, at 90 years old is still performing at the @Westgate Las Vegas Singing "Bye, Bye, Baby” @Westgate Las Vegas #vegas #lasvegas #singing #concerts #frankievalli ♬ original sound - Melissa Redford
נציג מטעמו של ואלי טוען כי הזמר מרגיש מצוין וממשיך להופיע כי זה מה שהוא אוהב. עם זאת, הוא הודיע כי סיבוב ההופעות הנוכחי שלו, שמסתיים באפריל 2025, יהיה האחרון שלו. השאלה הנשאלת היא: עד מתי ימשיך ואלי להופיע במצבו הנוכחי?
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה