תרבות ופנאי

יעל בר זוהר נשברת: "לא הפסקתי לבכות והייתי מותשת"

יעל בר זוהר מקפידה לשתף את העוקבים שלה באינסטגרם בתחושותיה לאור המצב הביטחוני המורכב ומותו הטרגי של עילי ברעם ז"ל, אחיינו של בעלה גיא זו-ארץ. בסטורי שפרסמה בחשבון האינסטגרם, כתבה בר זוהר: "לא הפסקתי לבכות והייתי מותשת"

מערכת ice | 
יעל בר זוהר (צילום yaelbarzohar@, צילום מסך מתוך חשבון האינסטגרם של יעל בר זוהר)
הדוגמנית יעל בר זוהר, שיתפה את העוקבים שלה ברשת החברתית אינסטגרם בתחושות המורכבות שהיא חוותה בימים האחרונים על רקע ההסלמה הביטחונית ומצבם העגום של החטופים שמוחזקים מה-7 באוקטובר על ידי מחבלי הנוח'בה. 
בר זוהר חשפה כי אמש (חמישי) היה זה התאריך העברי בו נולד עילי ברעם ז"ל, אחיינו של בעלה גיא זו־ארץ.  "הימים האחרונים היו קשים במיוחד. במיוחד אתמול (התאריך העברי של עילי) הציף לנו שוב את כל הכאב. לא הפסקתי לבכות והייתי מותשת", ציינה יעל בר זוהר בכאב. 
לצד זאת, הדגישה הדוגמנית המפורסמת כי הסדנה שהיא מעבירה לריפוי הגוף והנפש, מסבה לה שקט נפשי, מזור ותקווה בימים מורכבים אלו. "מזל שהיה לי היום – יום מלא עשייה והכנות לקראת המפגש הראשון של 'מתחילות מחדש' זה ממש ריפוי עבורי להתעסק ברוח, בנתניה, הודיה, הטיימינג ממש קוסמי כאילו עילי אומר לי להמשיך הלאה ולהיות בטוב".

(צילום: yaelbarzohar@)
כזכור, אמש (חמישי) עלתה יעל בר זוהר לכותרות בעקבות ההתייחסות למותו הטרגי של עילי ברעם ז"ל, אחיינו של בעלה גיא זו-ארץ. "היום, כ"ב באלול, בדיוק לפני שנה, החיים שלנו התהפכו. המשפחה שלנו חוותה את האובדן הכי גדול באופן הכי אכזרי שהיה אפשר לדמיין. עילי אני חושב עלייך כל יום. מתגעגעת אלייך כל יום ואוהבת אותך לנצח. ילד של אור ואהבה", כתבה בר זוהר. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה