תרבות ופנאי

בן זוגה של כתבת חדשות 12 חושף: "לכל מי ששואל לאן נעלמתי"

בימים אלו עסוק ידין גלמן, בן זוגה של אדווה דדון, בגיוס כספים עבוד ציוד צבאי לחיילי צה"ל. בסטורי שפרסם בחשבון האינסטגרם, כתב ידין גלמן: "נסעתי לארה"ב לגייס כספים לחיילים שצריכים קסדות ווסטים"
מערכת ice | 
אדווה דדון ידין גלמן (צילום חשבון האינסטגרם של ידין גלמן)
חודש לאחר שבת זוגו אדווה דדון, כתבת חדשות 12, ילדה בן בכור, הודיע ידין גלמן כי הוא צפוי לחזור למילואים. בסטורי שפרסם מוקדם יותר היום (חמישי) בחשבון האינסטגרם שלו, הוא סיפר לעוקביו על עיסוקיו בימים אלו בארה"ב. 
"לכל מי ששואל לאן נעלמתי, נסעתי לארה"ב לגייס כספים לחיילים שצריכים קסדות ווסטים. אני יודע שהרבה אנשים ביקשו ממני – כל הפניות עברו ובטיפול. זה לוקח המון זמן, כסף ומאמץ. אני עובד על הכל ומשתדל כמה שיותר מהר", כתב ידין גלמן. 

(צילום: yadingellman@)
כאמור, בחודש שעבר חגגו בני הזוג ידין גלמן ואדווה דדון את הולדתו של בנם הבכור. השניים התארסו בתחילת השנה ועבורם זהו בן ראשון משותף, כאשר לכתבת חדשות 12 יש בתה מנישואיה הקודמים. בפוסט מרגש, הכולל תמונה משפחתית עם התינוק החדש, כתבה אדווה דדון: "'האמנם עוד יבואו ימים בסליחה ובחסד'. בננו הראשון, אח לאילן, נולד הבוקר, ט״ו באב".
עוד כתבה דדון: "אנחנו מאושרים ומודים על הנס שקרה לנו לפני עשרה חודשים ועכשיו, וזוכרים את כל מי שנפל למען עתידנו כאן. תודה לצוות הרפואי של ביה״ח ליס באיכילוב, ובמיוחד לד״ר רן נגר ולבינת ששון שהיו איתנו ברגע המיוחד הזה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה