תרבות ופנאי

חנוך דאום חוגג יום מאושר: זה הפרס היוקרתי שבו זכה

קרן קיימת לישראל ערכה את אירוע "זרעים של תקווה", פאנל מיוחד במרכז עוטף עזה, שהוקם במטרה להציג חזון של תקומה. במהלך האירוע, הוענקה תעודה לחנוך דאום על תרומתו לקידום עסקים של חיילי המילואים
מערכת ice | 
חנוך דאום (צילום פרי מנדלבאום צלמים)
קרן קיימת לישראל קיימה הבוקר (חמישי) את אירוע ״זרעים של תקווה״, פאנל מיוחד במרכז עוטף עזה, אשר הוקם במטרה להציג חזון של תקומה בעקבות אירועי הטבח המזעזעים שהתרחשו ב-7 באוקטובר. האירוע התקיים בהמשך למשלחת סולידריות שהחלה בתחילת השבוע, עם הגעתם של 300 תורמים מרחבי העולם להביע תמיכה בנפגעים ומשפחותיהם.
כאמור, בעקבות מתקפת הפתע של חמאס, אשר פגעה אנושות בכל היבט בחברה הישראלית, קרן קיימת לישראל נרתמה מהיום הראשון, תוך תמיכה והובלת יוזמות רבות שנועדו לשקם, לחזק ולהעניק תקווה לאזרחי המדינה. קק"ל סייעה בשיקום היישובים שנפגעו והשקיעה במאות מיליוני שקלים בבניית מגורים זמניים לתושבים שאיבדו את בתיהם. 
לצד זאת, קרן קיימת לישראל מציינת כי הועבר תקציב משמעותי לכוחות כיבוי האש, ולגורמי הביטחון והתושבים בצרכים מידיים וארוכי טווח. בנוסף, הוקצו תקציבים לפעילות שיקום יערות קק"ל שנפגעו בעקבות הטרור.
האירוע החשוב התקיים היום (חמישי) ביישוב רוחמה בעוטף עזה, בו מוקמת בימים אלו שכונה חדשה למשפחות מכפר עזה. אותו מהלך מבורך הינו במסגרת פרויקט שיקום העוטף אשר עלותו מסתכמת ב-300 מיליון שקל על ידי קק"ל. לצד ראשי מועצות וערים מהעוטף, ביניהם שי חג'ג', ראש מועצת מרחבים וגדי ירקוני, ראש מועצת אשכול, נכח גם העיתונאי והסופר חנוך דאום
במהלך האירוע הוענקו תעודות בספר הזהב של קק"ל לזכרו של אופיר ליבשטיין ז"ל, שהיה דירקטור בקק"ל וראש המועצה האזורית שער הנגב, ולחנוך דאום על תרומתו לקידום עסקים של חיילי המילואים. הספקים שהשתתפו באירוע היו כולם תושבי הדרום ומילואימניקים, כחלק ממדיניות קק"ל לתמוך בתושבי האזור.
יפעת עובדיה לוסקי, יו"ר קק"ל, מסרה: ״בחרנו לסיים את שבוע קק״ל של משלחות הסולידריות שהבאנו לישראל דווקא כאן בקיבוץ רוחמה, בשכונה החדשה שהקימה קק״ל לתושבי קיבוץ כפר עזה. זוהי הגשמת החזון הציוני הלכה למעשה. קק״ל התעלתה לגודל השעה וגייסה שותפים גם מלשכות קק״ל בעולם לקחת חלק בפרויקטים הציוניים שאנו עושים בשיקום היישובים ובתקומת חבל הארץ הנפלא הזה".

(צילום: פרי מנדלבוים צלמים)
חנוך דאום, ציין:״גם אתמול עשרות אלפי ישראלים קיבלו צוו מילואים לצפון והם הולכים להיות שם בחגים במקום להיות עם המשפחה, חלק מהאנשים זו כבר פעם שניה, שלישית ורביעית שהם במילואים. אלה אנשים בעלי משפחות וילדים. שכל עול המלחמה נופל על כתפיהם ואני שמח להיות לצידם ולקבל את התעודה הזו מקק״ל על מנת שזה יעלה את המודעות לכמה צריך לעזור להם ולתמוך בהם״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה