תרבות ופנאי

הזמרת הגדולה עצרה את הופעתה וירדה מהבמה בפתאומיות - מה קרה?

הזמרת הבינלאומית שאקירה, עזבה את הבמה במיאמי באמצע ההופעה, לאחר שראתה שמעריצים צילמו מתחת לשמלתה. התקרית עוררה תגובות נזעמות ברשתות החברתיות

מערכת ice | 
זמרת - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
הזמרת שאקירה עזבה בפתאומיות את הבמה מהלך הופעה במיאמי לאחר שמעריצים ניסו לצלם מתחת לשמלה שלבשה. הזמרת בת ה-47 הופיעה עם השיר החדש שלה "Soltera" והייתה בעיצומו של ריקוד כשהבחינה בהתנהגות לא הולמת מצד הקהל. היא הפסיקה את ההופעה, אחזה בחצאית שלה כדי להסתיר את מה שנראה כמו צילום לא הולם, ונתנה למעריצים להבין שהיא ראתה את מה שהם עושים. לאחר מכן חזרה לרקוד אך עזבה את הבמה במקביל למפגש עם מאבטחים ומעריצים באזור ה-VIP.
התקרית עורה תגובות נזעמות ברשתות החברתיות, עם גולשים שכתבו תגובות כמו "אנשים הם גועל נפש" ו-"האמנים ראויים לכבוד ולפרטיות גם על הבמה". רבים הביעו את תמיכתם בשאקירה וגנזו את התנהגות המעריצים.
בתחום האישי, שאקירה פתחה לאחרונה מידע על חייה לאחר הפרידה ג'רארד פיקה, שחקן כדורגל ספרדי. היא ציינה שהיא אינה מחפשת קשר רציני כרגע, אך פתוחה לאפשרות של קשר קל. למרות השמועות על קשרים עם גברים מפורסמים כמו טום קרוז ולואיס המילטון, שאקירה הדגישה שהמיקוד העיקרי שלה הוא ברווחת ילדיה. היא שיקפה את הקשיים הרגשיים שעברה, אך ציינה שהיא מרגישה ביטחון מחודש ומוצאת את עצמה מחדש.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה