עסקי ספורט

הסוף לתיקו בכדורגל? זו ההצעה שתעשה מהפכה בענף

ג'רארד פיקה רוצה להטביע את חותמו בסנסציית הסטרימינג עם מאות מיליוני הצפיות בשנה הראשונה שלה, קינגס ליג ומעוניין לחסל את הרעיון של משחקים המסתיימים ללא הכרעה, בטח ובטח שמדובר בתיקו ללא שערים
מערכת ice | 
ג'רארד פיקה (צילום אינסטגרם)
האם כוכב נבחרת ספרד וברצלונה לשעבר, ג`רארד פיקה, מצא את הנוסחה ל'מחלה' של הכדורגל העולמי? בלם העבר שזכה באינספור תארים ושיחק לצד הגדולים מכולם כמו ליאו מסי, אנדרס אינייסטה ואפילו ועצר שמות כמו כריסטיאנו רונאלדו וזלאטן איבהימוביץ', הגה רעיון שישים סוף למונח תיקו.
פיקה רוצה להטביע את חותמו בסנסציית הסטרימינג עם מאות מיליוני הצפיות בשנה הראשונה שלה, קינגס ליג ומעוניין לחסל את הרעיון של משחקים המסתיימים ללא הכרעה, בטח ובטח שמדובר בתיקו ללא שערים.

בראיון לטיימס פיקה הסביר: "צריך למצוא דרך בה הכדורגל לא מסיים משחקים בתיקו. בכדורסל ובבייסבול אין את זה. כשאתה יוצא ממשחק שנגמר בתיקו, אתה יוצא בתחושת אכזבה. אף אחד לא ניצח. משחקים של תשעים דקות שנגמרים ב-0:0 הם משהו שהדור החדש מתקשה להבין".  
עוד הוא הסביר: "כדורגל מפחד משינויים, אבל הם חייבים לקרות. 90 דקות זה יותר מדי בשביל הדור החדש", לאחרונה אגב הונהגו לא מעט שינויים כדי לייצר משחק התקפי יותר כמו ביטול שערי חוץ במשחקים כפולים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה