תרבות ופנאי

שאקירה בזוגיות חדשה, קרוביה חוששים: "הוא איתה בשביל תהילה"

המותניים שלה לא משקרות: שאקירה יוצאת רישמית עם השחקן הבריטי לוסיאן לוויסקאונט, לאחר שהכירו על הסט. מקורביה חוששים שזה רק ריבאונד: "הוא לא פיקה"

מערכת ice | 
שאקירה וג'רארד פיקה (צילום טוויטר)
הזמרת המוכרת שאקירה, בת 47, יוצאת רישמית עם השחקן הבריטי לוסיאן לוויסקואנט, בן 31, זאת על פי אתר הדיילי מייל שפרסם היום (חמישי), את ההצהרה המרגשת. הזוג הכיר בזמן צילומים, אולם הרומן עורר דאגה בקרב חבריה ומשפחתה, שחוששים שהשחקן איתה רק בשביל התהילה.
לאחר שהצילומים לקליפ של הזמרת הסתיימו, מקורבים אישרו שהזוג ביחד. אך עוד סיפרו כי הם חוששים שזהו רק רומן חולף, ריבאונד וכי הם מפחדים שהשחקן המוכר ישבור את ליבה.
עוד מקורב לזמרת הקולומביאנית אמר בדאגה לעיתון הדיילי מייל כי: "שאקירה נואשת להתאהב, אנחנו מודאגים שלוסיאן מנסה להתגנב לאט לאט למעלה בסולם הסלבריטאים דרכה", עוד הוסיפו: "הוא יצא עם נשים שכולן היו פחות מפורסמות משאקירה".
"הנשים שאיתן היה, כולן שונות מאוד ממנה. עכשיו הוא פגש אותה והיא בדיוק מחפשת אהבה", אמר מקורב. עוד הוסיפו: "הוא לא פיקה, אנחנו יודעים שהוא ריבאונד, מפחדים שהוא איתה בשביל התהילה".
 
כאמור, אחרי הפרידה הקשה והתקשורתית שהזמרת עברה עם שחקן הכדורגל ג'רארד פיקה, הכדורגלן המשיך הלאה מהר, לקשר רציני עם קלרה צ'יה בת ה-26. כמוהו, גם שאקירה כבר מעוניינת להמשיך הלאה מהדרמה המדוברת, מה שגורם לחשש בקרב חבריה, שהקשר החדש שלה רץ מהר מידי, לא מהסיבות הנכונות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה