תרבות ופנאי

לא רק עומר אדם ויעל שלביה: אלו האמנים שיחגגו בחתונה של הראפר

לאחר שהציע נישואים לאהובתו ביוני האחרון, הראפר המפורסם שרק צפוי להתחתן בסוף החודש באולמי "לאגו" בראשון לציון. לחתונה של בני הזוג המאושרים, יגיעו כ-600 אורחים, ביניהם עומר אדם, יעל שלביה, אודיה, נסרין קדרי ומוש בן ארי 
מערכת ice | 
עומר אדם ויעל שלביה (צילום אינסטגרם/ יעל שלביה)
לאחר שהציע נישואים לבת זוגו ביוני האחרון, הראפר שי הורוביץ המוכר בשם הבמה 'שרק', צפוי להתחתן בסוף החודש באולמי "לאגו" הממוקמים בראשון לציון. על פי הפרסום של מאקו סלבס, שרק ובת הזוג, שקד ביתן, יחגגו עם עוד כ-600 אורחים, ביניהם; עומר אדם ויעל שלביה, נסרין קדרי, סטטיק (לירז רוסו) ואודיה. 
עוד נודע, כי בחתונה של בני הזוג המאושרים יופיעו האמנים אודיה, נטע ברזילי ומוש בן ארי. כידוע, הראפר שרק שיחרר סינגל משותף עם אודיה ועומר אדם העונה לשם "צמוד צמוד". את דרכו בתעשייה החל הראפר המפורסם בשנת 2018 באמצעות שיתוף פעולה עם הראפר צוקוש. השניים הוציאו יחד סינגל ראשון משותף העונה לשם "בראש שלי".
הזמר המצליח זכה להכרה רחבה יותר בזכות הלהיט הענק "סטלות" אשר אותו הוא הוציא לפני שנתיים. בגזרת שיתופי הפעולה המעניינים של שרק, ניתן להבחין בשיר "צמוד צמוד" אשר אותו הוציא יחד עם האמנים אודיה ועומר אדם.
כזכור, בתחילת חודש מאי האחרון יצא לאור אלבום האוסף "ישראל בידור – שרים למדינה", שם ביצע שרק את השיר "איזה דבר" יחד עם הזמר אלקנה מרציאנו. כאמור, בחודש יוני האחרון הראפר המפורסם כרע ברך והציע נישואים לשקד ביתן. בפוסט שתיאר את הצעת הנישואים המרגשת, שרק תייג את אהובתו וכתב:  "ואֵרַשְׂתִּיךְ לִי לְעוֹלָם. עם ישראל חי".
 

 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה