תרבות ופנאי

נסרין קדרי פורשת מהופעות: זה הצעד הבא בקריירה שלה

נסרין קדרי מתכוננת לפרק חדש בחייה: ההופעות יופסקו החל ב-19 בספטמבר, לטובת ההתמקדות שלה בהריון ובלידה המתקרבת
מערכת ice |  1
נסרין קדרי (צילום אוהד רומנו)
נסרין קדרי, אחת הזמרות המובילות בישראל, עומדת בפני שינוי משמעותי בקריירה ובחייה האישיים. לפי מקורות מהימנים, קדרי תפסיק את הופעותיה החל מה-19 בספטמבר, כשבוע מהיום, בשל הריונה המתקדם. על פי 'מאקו', הזמרת, הנמצאת בחודש התשיעי להריונה, מתכוננת ללידת ילדה השני לאחר תקופה אינטנסיבית של הופעות רצופות.
ההכרזה על ההיריון הייתה רגע מרגש ובלתי נשכח עבור מעריציה של קדרי. באפריל האחרון, במהלך הופעה בהיכל מנורה בתל אביב, חשפה הזמרת את בשורת ההיריון בצורה דרמטית. היא פנתה לבתה הבכורה, ריף, מעל הבמה ואמרה: "ריף, יהיה לך אח קטן, אני אוהבת אותך", תוך כדי הקרנת בדיקת האולטרסאונד על מסך ענק מאחוריה. רגע זה היווה שיא רגשי עבור הקהל והדגיש את הקשר המיוחד בין קדרי למעריציה.

למרות ההיריון, קדרי המשיכה להופיע ולהפיק מוזיקה חדשה. בחודשים האחרונים הופיעה בקיסריה ובמקומות נוספים, מפגינה מסירות יוצאת דופן לאמנותה ולקהל שלה. במקביל, היא שחררה שיר חדש בשם "למה לי למה לו", שזכה להצלחה רבה והגיע למצעד ההיטים הרשמי של ישראל.
השיר החדש של קדרי עורר עניין רב, לא רק בשל איכותו המוזיקלית, אלא גם בשל הקונטקסט האישי שלו. הוא נתפס כתגובה עקיפה לסערה תקשורתית שהתחוללה סביב חייה האישיים של הזמרת. מילות השיר, כמו "אלף פעמים עשיתי בלאגן, על כל מה ששברתי הוא שילם במזומן", נתפסו כהתייחסות למערכת היחסים שלה עם בעלה, רום שמיר, שהייתה נושא לדיון ציבורי.
עם הפסקת ההופעות הקרובה, קדרי מסמנת תחילתו של פרק חדש בחייה. היא צפויה להתמקד בהכנות ללידה ובמשפחתה המתרחבת. עבור מעריציה, זו הזדמנות להעריך את המסירות והאנרגיה שהפגינה לאורך הקריירה שלה, במיוחד בחודשי ההיריון האחרונים. בעוד שהבמה תחכה לשובה, הציפייה לחדשות על הלידה ועל פרויקטים עתידיים ממשיכה לגרום להתרגשות בקרב אוהדיה הרבים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ממש מעניין את ישבנו הענוג של נשיא האירופי הממושלו. (ל"ת)
    לבנת חבלה 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור