תרבות ופנאי

נסרין קדרי חוגגת יום מאושר: "הטרנסית של הזמרות" | צפו

לכבוד יום הולדתה ה-38 של נסרין קדרי, החברה הטובה בל אדם פרסמה סרטון מרגש ברשת החברתית אינסטגרם. בל אגם: "יום הולדת שמח לטרנסית של הזמרות. פה את עושה לי אמבוש ומספרת לי שאת בהיריון. אני אוהבת אותך"

מערכת ice | 
נסרין קדרי חוגגת מימונה (צילום אינסטגרם)

נסרין קדרי, הזמרת הערבייה – ישראלית שהתגיירה בשנים האחרונות והתפרסמה בזכות השתתפותה בתוכנית הריאליטי "אייל גולן קורא לך", חוגגת יום הולדת 38. לכבוד יום הולדתה של הזמרת המצליחה, מיהרה חברתה הטובה, בל אגם, רקדנית ושחקנית טרנסג'נדרית, לפרסם סטורי מרגש במיוחד בחשבון האינסטגרם שלה. 

 אגם, אשר משמשת בימים אלו גם ככתבת בתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס", פרסמה סרטון לחשבון האינסטגרם שלה, בו הזמרת נסרין קדרי חשפה לראשונה בפניה מדוע היא אינה יכולה לאכול סושי בתקופה הקרובה. לצד זאת, כתבה בל אגם לחברתה הטובה: "יום הולדת שמח לטרנסית של הזמרות. פה את עושה לי אמבוש ומספרת לי שאת בהיריון, ככה בפיג'מה בוקר שבת שלנו. אני אוהבת אותך". 
 



בל אגם, אשר התרגשה עד דמעות מהודעתה של נסרין קדרי, מיהרה לחבק את חברתה הטובה כאות שמחה על ההיריון השני שלה. עד כה, קדרי לא פרסמה תיעוד מיום הולדת שלה שחל היום (שני), זאת כנראה בשל המצב המדיני המורכב.

כידוע, היום (שני) הובאו למנוחות הירש גולדברג פולין וכרמל גת, אשר נחטפו על ידי מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר והושבו ארצה במסגרת מבצע חילוץ מיוחד שביצע צה"ל ברצועת עזה. 
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה