טלוויזיה

בל אגם נחשפת: סיפור האהבה המטורף של הטרנסית המפורסמת בישראל

בימים אלו, בל אגם, עובדת על סדרה חדשה ל-HOT, קומדיה רומנטית ייחודית ופורצת דרך, שמספרת על איב מלכה (בל אגם), טרנסית בת 35 שעברה לא מעט בחיים ומתאהבת בגבר שלמד איתה, בסיפור שמשנה את חייהם מקצה לקצה. 
מערכת ice | 
בל אגם (צילום HOT)
בימים אלו, בל אגם, עובדת על סדרה חדשה ל-HOT, קומדיה רומנטית ייחודית ופורצת דרך, שמספרת על איב מלכה (בל אגם), טרנסית בת 35 שעברה לא מעט בחיים.
הסדרה מגוללת את סיפור חייה של הטרנסית הכי מפורסמת בישראל, בל אגם, כאשר במהלכה, מפגש פתאומי עם אדם אלימלך (37), בחור שגדל איתה בשכונה בחולון והכיר אותה עוד כשקראו לה ניסים, הופך לסיפור אהבה לא מתוכנן ומשנה את חייהם של איב ואדם.
אדם הוא גבר שמעולם לא פגש טרנסית ויחד הם יוצאים למסע מרגש, מפחיד וגם מצחיק מאוד, ושלא תתבלבלו - איב מלכה, כשמה כן היא, הכי מלכה שיש וללא רסן בלשון שצוחקת על החיים ובמיוחד על עצמה. האם אדם ואיב יהיו יחד למרות כל הקשיים והמורכבויות? המשפחה, החברה והדעות הקדומות? כל זאת תוכלו לראות בקרוב על המסכים שלכם.
הסדרה החדשה מופקת על ידי קסטינה תקשורת, ומי שיצר אותה הם דנה לרר, עמרי לרון ובל אגם בעצמה. עורך התסריט של הסדרה החדשה הוא אורי וייסברוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה