תרבות ופנאי

נסרין קדרי מקבלת חיזוק: "גאה בדרך שעברת בחיים, בעזרת השם"

נסרין קדרי חגגה אמש יום הולדת 38. בסטורי שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו, כתב בעלה רום שמיר: "גאה בך בדרך שעברת בחיים ולמד ממך יום יום. תודה על המתנה הכי גדולה שיכולתי לבקש, את המלך שלי ריף עמיאל. בעזרת השם, בקרוב מאוד, עוד מלך קטן"

מערכת ice | 
נסרין ובעלה רום שמיר (צילום מתוך האינסטגרם)
הזמרת נסרין קדרי, אשר התפרסמה בתוכנית הטלוויזיה "אייל גולן קורא לך", חגגה אמש (יום שני) יום הולדת 38. לאחר שחבריה המפורסמים דאגו לברך את קדרי לכבוד יום הולדתה, פרסם בעלה רום שמיר, ברכה מרגשת בחשבון האינסטגרם שלו. 
"מזל טוב ליום הולדתך, אני מאחל לך בריאות, אושר ועושר. שתמשיכי להיות האישה הכי טובה בעולם, האמא הכי טובה בעולם, הלב הכי גדול בעולם והזמרת הכי טובה בעולם. כמות האהבה שיש לי אלייך זה משהו שקשה מאוד להסביר במילים", כך כתב רום שמיר לאשתו האהובה. 


(צילום: nasrinkadry@)
בהמשך, כתב שמיר לזמרת המצליחה: "אני מודה לך על מי שאת ומה שאת עבורי ועבור הבית שלנו. שתמשיכי להאיר לנו את הדרך לצד הטוב ביותר ולתת לי ולבית את הברכה. גאה בך בדרך שעברת בחיים ולמד ממך יום יום".
כידוע, בימים אלו נמצאת קדרי בהיריון שני מתקדם. בהמשך הברכה שכתב שמיר לאשתו נסרין קדרי, הוא ציין כי הוא מחכה למתנה הקטנטנה שצפויה להגיע למשפחה שמיר - קדרי. "תודה על המתנה הכי גדולה שיכולתי לבקש, את המלך שלי ריף עמיאל. בעזרת השם, בקרוב מאוד, עוד מלך קטן. אני אוהב אותך, אשתי יפה שלי, חיים שלי. מזל טוב מלכה שלי". 
 על רקע מותם הטרגי של ששת החטופים, חשפה הזמרת מדוע היא בוחרת שלא לחגוג את יום הולדתה על הבמה. "כל שנה מחדש אני רגילה לחגוג על הבמה. המקום שעושה שלי הכי טוב בלב, מוקפת בבעלי המושלם ובצוות מספר אחת והכי חשוב אתכם. השנה אני לא מבקשת כלום, רק שכולם יחזרו אלינו לשלום ושיהיה פה כבר טוב אמן".

(צילום: nasrinkadry@)
כזכור, אמש (שני) פרסמה בל אגם, חברתה הטובה של נסרין קדרי, סרטון מרגש בחשבון האינסטגרם שלה. בסרטון, חשפה הזמרת המצליחה לחברתה הידוענית כי היא בהיריון שני. לצד התיעוד, כתבה בל אגם לחברתה הטובה: "יום הולדת שמח לטרנסית של הזמרות. פה את עושה לי אמבוש ומספרת לי שאת בהיריון, ככה בפיג'מה בוקר שבת שלנו. אני אוהבת אותך". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה