תרבות ופנאי

דדפול ו-וולברין ניצחו את הג'וקר: זה השיא שהסרט שבר

על-פי הדיווח, הסרט החדש של מארוול הפך להיות המכניס ביותר בדירוג R אי פעם, וכך עקף את DC המתחרה. האם ההצלחה תגרום לשינוי בטון של היקום הקולנועי? ומתי נבל העל יקבל הזדמנות נוספת להוכיח את עצמו על המסך הגדול?
מערכת ice | 
דדפול וולברין (צילום פורום פילם)
עכשיו זה רשמי - דדפול ו-וולברין עקפו את הג'וקר. בסוף השבוע האחרון פורסם כי הסרט החדש של מארוול הפך להיות הסרט הרווחי ביותר בדירוג R (כלומר - מומלץ בהגבלת צפייה מגיל 17). הסרט הרוויח 516.8 מיליון דולר בארצות הברית בלבד, ועוד 568.8 מיליון נוספים בהקרנות מחוצה לה. כלומר, נכון לחישוב האחרון, הסרט עבר את רף המיליארד דולרים ועקף גם את השיא הקודם לסרט הריווחי ביותר, שהיה שייך גם הוא לז'אנר גיבורי העל, אך של החברה המתחרה, DC. 
הג'וקר יקבל הזדמנות להוכיח את עצמו שוב. באוקטובר הקרוב צפוי לנחות ההמשך לסרט המדובר עם חוואקין פיניקס, והפעם גם ליידי גאגא אמורה להופיע. אבל נראה כי ללהיט החדש של מארוול השפעה מרחיקת לכת. גורמים בתעשייה תוהים את ההצלחה המדווחת תעודד את מארוול לפנות לקהל בוגר יותר ולשחרר כותרים "אפלים יותר". 
מלבד ההצלחה הכלכלית הסרט זכה לאהדה רבה בקרב הצופים וגם בקרב המבקרים. הפופולאריות החדשה של האנטי-גיבור האהוב אף הובילה למכירה פומבית היסטורית. חוברת קומיקס, שעל כריכתה הופיע לראשונה דדפול, עומדת למכירה פומבית, ואם היא תקבל את המחיר המבוקש יהיה זה איור הכריכה היקר ביותר אי פעם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה