תרבות ופנאי

הקומיקאית מתוודה: "השם של נהג המונית היה ערבי. היה לי רגע של קווץ'"

אלמוג שור, שרגילה לתעד בהומור את חייה כאימא לפג שהשתחרר רק לאחרונה מבית החולים, חושפת שכשמאלנית משהו קרה לה. "אני לא גזענית אבל יש לנו איזה חוסר אמון שנוצר מאז ה-7 לאוקטובר"

מערכת ice |  1
שוד נהג המונית (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי, unsplash)
הקומיקאית, אלמוג שור, הפתיעה אמש את עוקביה עם וידוי מביך לדבריה. שור שרגילה לשתף תיעודים מחייה הטריים כאימא לתינוק קטנטן, חלקה עם הצופים נושא קצת יותר כבד. שור, שנשואה לקומיקאי רועי צברי ומרבה ליצור איתו תוכן משעשע, סיפרה שלפני כמה ימים הזמינה מונית וראתה שהשם של הנהג הוא ערבי. "עם כל הצחוק ועם כל השמאלנות, ברגע הראשון שאני רואה את זה היה לי כזה רגע של..." (מבט נרתע – מ"א).
"כל מי שמכיר אותי ועוקב אחריי איזה שלושה ימים יכול לדעת שאני בנאדם שמאוד מאוד בעד דו-קיום", הוסיפה שור. "אני לא גזענית. אני לא נגד התבוללות. אבל אני באמת חייבת להודות בכנות, היה לי רגע של קווץ', רגע של אימאל'ה. לא כי אני חושבת שכל ערבי... ממש לא. אבל אני חושבת שיש לנו איזה חוסר אמון שנוצר מאז ה-7 לאוקטובר".
הקומיקאית ויוצרת התוכן הדגישה שהיא מדברת על ערבים ישראלים ועל הרצון של כולנו לדבריה לחיות פה בשקט ובכיף. "איך פותרים את החוסר אמון הזה שנוצר בינינו כי בעיניי בסופו של דבר זה פשוט חבל. אנחנו הולכים ומרחיקים מלחיות פה בתוך ישראל בשלום ובשקט ובאהבה. מה עושים עם הדבר הזה שאפילו האנשים הכי באמת שמאלנים, וואלה, משהו קרה לנו. באמת".
מתוך חשבון האינסטגרם של אלמוג שור @almogshur
שור, שילדה לפני כ-4 חודשים בשבוע ה-24 בלבד להריונה, החליטה לדבריה להישאר חיובית בסיטואציה ולעלות יומני פגייה לרשת. לתינוק שנולד, בחרו שור ובן זוגה לקרוא כוכב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ללא ספק, ישנה גם השפעה לרעה על היחסים עם ערביי ישראל
    מרקו 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא קונים מהם וכמה שפחות חיכוך איתם.
    סגור