תרבות ופנאי

נטע ברזילי: "אני מצטערת שאני לא מדברת, זה פשוט הלם" | צפו

הלם בשידור חי: לאחר שהודחה מתוכנית הריאליטי "רוקדים עם כוכבים", נטע בריזילי התארחה בתוכנית הרדיו "שניים עד ארבע" ב-103FM וסיפרה על החוויה המיוחדת שעברה. במהלך התוכנית, הזמרת "נפלה" למתיחה המשעשעת של הסטנדאפיסט יואב כהן | צפו

מערכת ice | 
נטע ברזילי (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
הזמרת האהובה נטע ברזילי התארחה אמש (חמישי) בתוכנית הרדיו "שניים עד ארבע" ברדיו 103FM. לאחר שסיפקה לא מעט ביצועים מרשימים בתוכנית הריאליטי "רוקדים עם כוכבים" המשודרת בערוץ 12, נטע ברזילי ושותפה אלון דוידובסקי הודחו מהתוכנית הפופולרית
כזכור, ביום שני האחרון התקיים שלב השידורים החיים, שלב מאתגר בהחלט עבור המועמדים, במהלכו ברזילי ודוידובסקי רקדו רומבה לצליליי השיר "הכל יהיה בסדר". על אף שהזמרת האהובה וזוכת תחרות האירוויזיון לשנת 2018 הצטיידה באמביציה עזה  לשרוף את הרחבה ולנצח את יריביה בתחרות, היא נחלה כישלון אדיר וקיבלה 24 נקודות מהשופטים. 
כאמור, אמש התארחה ברזילי בתוכנית "שניים עד ארבע" המשודרת בתחנת הרדיו 103FM, בהנחיית הרון הרון והסטנדאפיסט יואב כהן. במהלך התוכנית, סיפרה נטע בריזילי על אחד השופטים הקשוחים של התוכנית, הלוא הוא דוד דביר. "דוד היה מאוד חמוד", סיפרה כוכבת "רוקדים עם כוכבים".
 
הסטנדאפיסט יואב כהן, החליט למתוח את הזמרת האהובה וביצע חיקוי משעשע במיוחד של השופט דוד דביר. נטע, שהאמינה כי היא אכן משוחחת עם השופט הקשוח של "רוקדים עם כוכבים", שאלה אותו מדוע הוא העניק לה ניקוד נמוך. 
"איזו הפתעה, איך הודחתי? איך נתת לי 6 דוד?", שאלה בריזלי. הסטנדאפיסט המוכר, אשר ביצע חיקוי משעשע של דביר, המשיך בדבריו ואמר: "אני רציתי לתת לך יותר, כי את באמת, תשמעי, את עברת טרנספורמציה. זה היה ריקוד מאוד מאוד קשה. קודם כל אני שמח לדעת שאת עושה שפגטים גם בקופות חולים". 
לאחר שהוא הוזמן לפגוש את נטע בריזילי במהלך השידור, נכנס החקיין המוכשר, הלוא הוא הסטנדאפיסט יואב כהן, עם פאה בלונדינית על ראשו, בעוד ממשיך את החיקוי של דוד דביר, שופט תוכנית הריאליטי "רוקדים עם כוכבים". נטע בריזילי, שנדהמה מהכישרון של הסטנדאפיסט יואב כהן, התרגשה ואמרה: "אני לא יודעת מה לעשות מרוב הלם. אני מצטערת שאני לא מדברת מאזינים יקרים, זה פשוט הלם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה