ויראלי

שופט "רוקדים עם כוכבים" חוטף ממרגי: "איכס, זה היה מגעיל"

אחרי ששופט "רוקדים עם כוכבים", דוד דביר, יצא נגד אנה זק וטען כי "אין לה כישרון", בן זוגה של זק, יהונתן מרגי, יצא להגנתה ותקף את דביר: "זה היה מגעיל. על ההצלחה והכבוד שלה אי אפשר להתווכח. לא מגיע לו שאני אתייחס למה שהוא אמר"
מערכת ice | 
יהונתן מרגי ואנה זק (צילום @annazak12)
דוד דביר, שופט "רוקדים עם כוכבים" שמשודרת בקשת 12, ידוע בתור אחד שממש לא מתבייש להגיד את דעותיו, גם אם לא תמיד נעים לשמוע אותן. לאחרונה, פתח דביר בחזית חדשה מול כוכבת הפופ אנה זק.
דביר צפה בקליפ של אנה זק רוקדת, וממש לא ריחם עלייה אחרי שאמר: "איזה קשקוש, איזה קשקוש. אם אין לך כישרון אל תהיי שם, ואין לך. זאת אנה זק? אז מה, מה זה בשבילי? היא בחורה מאוד יפה ושם זה נשאר. לא שחקנית, לא זמרת ולא שום דבר אחר. גימיקים, גימיקים, גימיקים, לא עובד לי בעיניים".
בן זוגה של אנה זק, יהונתן מרגי, הצטלם אתמול (רביעי) לקולקציה המשותפת שלו עם מותג האיפור והטיפוח IL MAKIAGE. מרגי התראיין במהלך הצילומים ל-TMI, שם יצא להגנתה של בת זוגו, ותקף את דוד דביר.
מרגי נשאל מה דעתו על האמירות הקשות של דוד דביר נגד אנה זק, והשיב בתוקפנות: "קודם כל, זה היה מגעיל. אפילו קצת התעצבנת על הפלטפורמות שנתנו לזה מקום. כשראיתי את זה, אמרתי לעצמי 'איכס מגעיל'. על ההצלחה והכבוד שלה אי אפשר להתווכח. לא מגיע לו שאני אתייחס למה שהוא אמר".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה