תקשורת ומדיה

יהודה שלזינגר מודה בכאב: "זו הייתה טעות נוראית, אני אוכל את הלב"

לאחר שהתבטאותו החריגה של יהודה שלזינגר על פרשת שדה תימן יצרה סערה תקשורתית רחבה, העיתונאי מיהר להתנצל על כך בתוכנית הרדיו המשותפת שלו עם ברק סרי ב-103FM. יהודה שלזינגר: "חטפתי ביקורת מוצדקת לגמרי לדעתי. זו הייתה טעות, טעיתי. לא צריך להצדיק מעשה פלילי"

מערכת ice |  6
יהודה שלזינגר
סערה תקשורתית רבה נרשמה אמש (רביעי) בתוכנית הבוקר של ניב רסקין בערוץ 12, זאת בעקבות הדיון שנערך בין העיתונאים יהודה שלזינגר וג'וש בריינר בנוגע לחשדות להתעללות מינית במחבל חמאס.
בתוכנית הבוקר ששודרה אמש בערוץ 12, התייחס שלזינגר לחשדות שעלו סביב התנהגותם של הסוהרים כלפי מחבל החמאס ואמר: "זה מעניין לי את העכוז מה עשו לאיש חמאס הזה. אני כל הזמן זוכר, קודם כל הדבר היחיד שמבחינתי הוא בעיה פה, זה שזו לא איזושהי מדיניות מוסדרת של המדינה להתעלל בעצירים. כי בגדול קודם כל מגיע להם, וזו אחלה נקמה שאנחנו רוצים לתת להם. ודבר שני, אולי זה גם ישמש אותנו קצת יותר להרתעה".
דבריו של שלזינגר יצרו מהומה בפאנל התוכנית. העיתונאי ג'וש בריינר הביע את התנגדותו לדבריו של שלזינגר ואמר: "קודם כל, צר לי שהדברים האלה בכלל זוכים לשידור, ניב, כי מה שעושה פה שלזינגר זה פשוט הסתה לאלימות. הסתה לאלימות. האיש הזה עכשיו תמך בעבירות של אינוס". 
לאחר שדבריו יצרו סערה תקשורתית רחבה, הבוקר (חמישי) התנצל העיתונאי בתוכנית הרדיו המשותפת שלו עם ברק סרי ב-103FM. "חטפתי ביקורת מוצדקת לגמרי לדעתי. אין פה כל כך, לא צריך להרחיב יותר מדי. זו הייתה טעות, טעיתי. לא צריך להצדיק מעשה פלילי. אסור לעשות מעשה פלילי, זו הייתה טעות לומר את זה, גם בשידור ובכל מקום אחר בכלל. אני כן עומד על דעתי שאני קורא לממשלת ישראל לחוקק את חוק עונש מוות למחבלים שהיה צריך מזמן לחוקק".
יהודה שלזינגר המשיך להביע את התנצלותו על הדברים שאמר אמש בתוכנית של ניב רסקין: "כל הדברים, במיוחד מה שאמרתי אתמול, זה חתיכת ורטיגו באירוע הזה. זה בעיקר ביאס אותי כי זה פחות אני. שבוע שעבר אמרתי לבן כספית בוא תשמור על קלאסה, בוא נדבר יפה".
 
בהמשך דבריו, פנה שלזינגר לסרי ואמר: "אתה יודע, יש לי ילדים, לא הייתי רוצה שהם ידברו ככה. יש לנו מאות שעות שידור בשנה האחרונה במיוחד. אני מתנצל, זו טעות נוראית, אני אוכל את הלב. עזוב את הקשקושים בטוויטר, אני אוכל את הלב עליי".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    עוד רקדן של מה יפית
    תגובה ציונית 08/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תבין שאתה כלי רק למיגור שלטון הימין. באמת לא מעניין לנו את התחת מחבלי נוחבה שמזמן היו צריכים לתלות אותם
    סגור
  • 5.
    ??
    מימ 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה היתה דעתך עם זה קורה ליהודים איזה בלגן היה בעולם ועם זאות אני בעד אונש מוות למחבלים .אבל בלי לטפל דרך רקטום
    סגור
  • 4.
    שלזינגר בא לי לאכול לך את הלב (ל"ת)
    אדם מגעיל 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    יהודה חלשלוש, פלילי?? חכו! נתת להם לדרוס אותך (ל"ת)
    מרץ 08/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    שלזינגר
    י 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    פחדן.מפחד להביע את דעתו האמיתית
    סגור
  • 1.
    היה דביל וגם נשאר (ל"ת)
    מעודד מהקווים 08/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור