תקשורת ומדיה

קשת 12 על דברי הפאנליסט: "אמירות קשות ופסולות"

סערה גדולה התרחשה  בקשת 12, בתוכנית חדשות הבוקר עם ניב רסקין, אחרי שהפאנליסט יהודה שלזינגר, טען בין היתר כי "מעניין לי את העכוז מה עשו לאיש חמאס הזה. זה מגיע לו וזו אחלה נקמה". בעקבות כך, בקשת החליטו באופן זמני לא להזמין את שלזינגר לאולפן. מהפקת חדשות הבוקר נמסר: "מיד לאחר השידור נערכה שיחת בירור והפקת לקחים. הבהרנו לו שהדברים לא היו צריכים להאמר". צפו בדיון שיצא מכלל שליטה
מערכת ice |  2
קשת 12 (צילום מסך חדשות 12)
סערה גדולה התרחשה הבוקר (רביעי) בקשת 12, בתוכנית חדשות הבוקר עם ניב רסקין, זאת לאחר שדיון באולפן על מעצר החיילים בעקבות החשדות להתעללות מינית במחבל חמאס בו התארחו העיתונאים יהודה שלזינגר וג'וש בריינר, יצא מכלל שליטה.
בין היתר, אמר שלזינגר במהלך הדיון: "זה מעניין לי את העכוז מה עשו לאיש חמאס הזה. הדבר היחיד שמבחינתי הוא בעיה פה, זה שזו לא איזושהי מדיניות מוסדרת של המדינה להתעלל בעצירים. כי בגדול קודם כל מגיע להם, וזו אחלה נקמה שאנחנו רוצים לתת להם".
מהפקת חדשות הבוקר נמסר בתגובה לדבריו של שלזינגר: "אנו מצרים על הדיון שהתפתח הבוקר באופן מאולתר בשידור חי. הדברים אינם מקובלים עלינו.  מיד לאחר השידור נערכה שיחת בירור והפקת לקחים. כן הובהר לשלזינגר כי הדברים לא היו צריכים להאמר".
 
בהמשך, עיתונאי "וואלה!", דוד ורטהיים, חשף כי בקשת 12 החליטו לא להזמין את יהודה שלזינגר לדיונים באולפן, לפחות לא בזמן הקרוב, זאת לאחר ערכו לו שיחת ברור וטענו כאמור כי "הדברים לא היו צריכים להאמר".

ניב רסקין מסר: "תמיכה בעבירות פליליות ואמירות המעודדות את ביצוען אינה מקובלת ולא תתאפשר בחדשות הבוקר. אני כמובן מתנער מהדברים וראוי היה לעשות זאת מיד בשידור עצמו. יהודה שלזינגר פנה אליי מיד לאחר השידור והביע חרטה על הדברים שאמר ופירסם התנצלות".
במקביל מקשת נמסר: "בעקבות השידור בחדשות הבוקר היום, ובהמשך להודעת ההבהרה של הפקת התכנית והודעת ההתנצלות של יהודה שלזינגר, קשת מבקשת להבהיר באופן חד וברור כי היא מגנה מכל וכל את האמירות הקשות והפסולות שנאמרו היום בשידור החי. כמו כן ננקטו הצעדים המיידיים, כדי שהדברים לא יישנו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אמר בסך הכל מה שרוב העם חושב
    קלימו קליסימו 08/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתייפייפים קרעו אתכם לגזרים תמשיכו בדרך שלכם תנו להם גם זכות עמידה רק תזכרו את מעשה שמעון ולוי
    סגור
  • 1.
    ערוץ 12 נקניקים
    יהושע ר. 08/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראיתי את הדברים של שזיינגר הוא מייצג דעה של הרבה ישראלים. רק שהיא לא מקובלת בערוץ 12....
    סגור