תרבות ופנאי

שי אביטל ממשיך להפתיע: עם מי נפגש סוכן הדוגמניות המפורסם?

שי אביטל במהלך מפתיע: סוכן הדוגמניות המפורסם השתתף בשיעור תורה עם האדמו"ר המקובל הרב נתנאל שריקי. שיעור התורה המיוחד התקיים באולם האירועים "סעודתה" באשדוד ביוזמת שי אביטל וחבריו

מערכת ice |  2
שי אביטל (צילום פייסבוק/ שי אביטל)

סוכן הדוגמניות שי אביטל, אשר בשנת 2005 נעצר ונחקר בחשד לביצוע מעשה מגונה, השתתף אמש (שלישי) בשיעור תורה בנוכחותו של האדמו"ר המקובל הרב נתנאל שריקי. שיעור התורה התקיים באולם האירועים "סעודתה" הממוקם באשדוד, ביוזמת סוכן הדוגמניות המפורסם וחבריו. 

כזכור, בחודש שעבר דווח כי שי אביטל הגיש תביעה על סך של 5 מיליון שקל נגד חברת לילית קוסמטיקה, יבואנית הקוסמטיקה המוכרת, בשל הטענה כי זו הפסיקה את ההתקשרות עמו ללא הסכמה. 
 



על פי הפרסום של אתר החדשות "כלכליסט", אביטל הגיש תביעה נגד יבואנית הקוסמטיקה על הפרת ההסכם מולו והוא אף הקפיד להציג בפני בית המשפט חוזה שהיה לדוגמנית המפורסמת נטע אלחמיסטר עם מותג האיפור "סאקרה", ממנו הוא קיבל מאות אלפי שקלים.


בתמונה: שי אביטל והאדמו"ר המקובל הרב נתנאל שריקי  (צילום: איציק אוחנה 'כיכר השבת' ו'הרבנית של האינסטגרם')

בעקבות הדיווח של אתר החדשות "כלכליסט", פורסמה תגובת לילית קוסמטיקה:  "אנו דוחים בשאט נפש את תביעת הסרק החצופה של שי אביטל, עבריין נמלט, שנתפס בהולנד והוסגר לישראל בהאשמות פליליות חמורות". 
 



עוד נמסר מטעם יבואנית הקוסמטיקה: "אביטל שימש בעבר כסוכן של אלחמיסטר, ועם היוודע ההאשמות החמורות כלפיו ועובדת בריחתו מהארץ כדי להימלט ממעצר, היא הודיעה על הפסקת הייצוג על ידיו, ובהתאם לכך הודיעה גם החברה על ביטול כל קשר עמו כבר ב־23.8.21".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עבריין נמלט איש בזוי שמקומו בכלא חושב שיש לו זכויות (ל"ת)
    נטע 08/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    סוכן הכאוס
    אורן 08/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כן הדת הפגנית אוהבת אנשים כאלו
    סגור