משפט

שי אביטל משיב מלחמה: הגיש תביעת ענק על סך 5 מיליון שקל

שי אביטל, סוכן הדוגמניות נגדו הוגשו מספר תלונות על הטרדה מינית, הגיש תביעת ענק נגד חברת לילית קוסמטיקה, בטענה כי זו הפרה מולו את ההסכם באופן חד צדדי. מהחברה נמסר: "דוחים בשאט נפש את תביעת הסרק החצופה של העבריין הנמלט"
מערכת ice | 
שי אביטל (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, shutterstock)
שי אביטל, סוכן הדוגמניות שעמד במרכזה של סערה אחרי מספר תלונות שהוגשו נגדו בגין הטרדה מינית, הגיש תביעת ענק לאחרונה נגד יבואנית הקוסמטיקה לילית קוסמטיקה, זאת בטענה כי היא הפסיקה את ההתקשרות עמו באופן חד צדדי, על סך של 5 מיליון שקל.
על פי הדיווח הבוקר (שלישי) ב"כלכליסט", אביטל הגיש לבית המשפט את תביעת הענק נגד המותג, זאת בגין הפרת ההסכם מולו, כמו גם לקבל הכנסות על הפרויקט של מי שהוא ייצג בעבר, נטע אלחמיסטר, מול החברה. בנוסף על כך, אביטל הציג בפני בית המשפט הסכם שהיה לאלחמיסטר עם סקארה, ממנו הוא קיבל מאות אלפי שקלים.
מלילית קוסמטיקה נמסר בתגובה לדיווח של "כלכליסט": "אנו דוחים בשאט נפש את תביעת הסרק החצופה של שי אביטל, עבריין נמלט, שנתפס בהולנד והוסגר לישראל בהאשמות פליליות חמורות".
עוד נמסר כי: "אביטל שימש בעבר כסוכן של אלחמיסטר, ועם היוודע ההאשמות החמורות כלפיו ועובדת בריחתו מהארץ כדי להימלט ממעצר, היא הודיעה על הפסקת הייצוג על ידיו, ובהתאם לכך הודיעה גם החברה על ביטול כל קשר עמו כבר ב־23.8.21".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה