תרבות ופנאי

אופירה אסייג חושפת בכאב: "נקרע לי הלב"

אופירה אסייג שיתפה סטורי ברשת החברתית "אינסטגרם" ובו התייחסה על מצבם העגום של החטופים המוחזקים בשבי חמאס. אופירה אסייג: "בחום הכבד והכל למען החזרת החטופים. נקרע לי הלב ותודה לכל המפגינים"

מערכת ice |  1
אופירה אסייג (צילום פייסבוק/ גיא פינס)
על רקע יום השיבוש והפגנות הענק של משפחות החטופים, מיהרה אופירה אסייג, מגישת תוכנית הטלוויזיה "אופירה ולוינסון" בערוץ 12, לפרסם סטורי ברשת החברתית "אינטסגרם" ולהביע את עמדתה בנושא.
אופירה אסייג שיתפה תמונה של צעדת המוחים אשר התקיימה מחוץ לביתה וכתבה: "בחום הכבד והכל למען החזרת החטופים. נקרע לי הלב ותודה לכל המפגינים". כזכור, ביום שישי האחרון שודרה תוכנית הטלוויזיה "אופירה ולוינסון", אותה אסייג מגישה יחד עם איש התקשורת חיים לוינסון.
במהלך התוכנית, נרשם רגע חריג במיוחד בו חיקה העיתונאי המוכר את שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף. לוינסון מתח ביקורת חריפה על יצחק גולדקנופף בעקבות סירובו של השר להגיש תלונה במשטרה נגד המוחים שתקפו את רכבו בעקבות סוגיית חוק גיוס החרדים. 

(צילום: ofiraasayag@)
 "אתה חלק מהשלטון. כשתוקפים אותך, תוקפים את הממשלה. לא תוקפים אותך כי אתה יצחק גולדקנופף, תוקפים אותך כי אתה שר בממשלה ויש לך אחריות שהמדינה תהיה לה משילות ומי שתוקף שר, יעמוד על כך לדין. התגובה שלך היא תגובה מבישה, אתה חלק מהמדינה", כך תקף חיים לוינסון את שר הבינוי והשיכון. 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ??
    מימי 07/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אופירה את מימיזמן קרוע. פעם בוכה פעם קרוע פעם ניפרדת מי ילדיך יעלללללה שלךאת עוד חיייה שחארי אותנו
    סגור