ויראלי

אופירה אסייג ידעה? החברה הטובה מתגרשת אחרי 20 שנה

פולה בליק נמצאת בהליכי גירושין מבעלה מוריס לאחר כמעט עשרים שנות נישואין. בליק דיין, הידועה בטיפוליה המוקפדים בפניהם של כוכבים מובילים כמו נועה קירל, איתי לוי, דנה פרידר ולאה שנירר, עומדת כעת בפני פרק חדש בחייה האישיים
מערכת ice |  2
אופירה אסייג, נטלי זיו, פולה בליק, לאה שנירר (צילום אינסטגרם)
עולם הבידור הישראלי הזדעזע השבוע עם החשיפה כי פולה בליק דיין, הקוסמטיקאית המובילה של הסלבריטאים בישראל, שידועה כחברה הקרובה של אופירה אסייג, נמצאת בהליכי גירושין מבעלה מוריס לאחר כמעט עשרים שנות נישואין. בליק דיין, הידועה בטיפוליה המוקפדים בפניהם של כוכבים מובילים כמו נועה קירל, איתי לוי, דנה פרידר ולאה שנירר, עומדת כעת בפני פרק חדש בחייה האישיים, במקביל להצלחתה המקצועית המתמשכת.
הפרידה נחשפה לראשונה כאשר בני הזוג נצפו בבית הדין הרבני בתל אביב, מעורבים בויכוח סוער על פי הפרסום של TMI. מקורות קרובים לזוג מדווחים כי הגירושין מתנהלים באמצעות עורכי דין מטעם שני הצדדים, מה שמעיד על מורכבות ההליך. עו"ד איימי בכור בוני, המייצגת את בליק דיין, אישרה את דבר הגירושין אך סירבה למסור פרטים נוספים, מתוך כבוד לפרטיות הלקוחה וילדיה.

הפרידה של בליק דיין מצטרפת למגמה מצערת בקרב חוגי הסלבריטאים, כאשר חברתה הטובה, אירית רחמים, נפרדה גם היא השנה מבן זוגה עמוס לוזון לאחר שמונה שנות זוגיות. נראה כי הלחץ והחשיפה הכרוכים בחיים בצמרת תעשיית הבידור משפיעים לא רק על הכוכבים עצמם, אלא גם על אנשי המקצוע המלווים אותם.
למרות המשבר האישי, בליק דיין ממשיכה בעבודתה המקצועית ללא הפרעה, מטפלת בפניהם של הכוכבים הגדולים ביותר בישראל. הדבר מעיד על חוסנה האישי ועל מקצועיותה הרבה. חברותיה הטובות כמובן ינסו לסייע לה לצאת מהמשבר האישי הקשה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הדבר הכי הזוי בחברה הרקובה של הרצליה פיתוח, גירושים
    ווי 07/2024/16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כולן נראות מנותחות כולם אצל אותה קוסמטיקאית כולם עם כלי רכב ענקיים, לצערי אינני מתמצאת בשמות שלהם כתושבת הרצליה פיתוח יותר 40 שנה היא עברה שינוי ענקי גועלי מגעיל,נובל ריציים עם ילדים מפונקים ללא ערכים,בושה
    סגור
  • 1.
    זריקות
    זך 07/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ניפוח שפתים ,מיותר ומכוער ,מה זה ממש לא יפה.
    סגור