תרבות ופנאי

האם אנה זק צינזרה את הסינגל החדש שלה?

כוכבת הפופ השיקה סינגל חדש בסוף החודש שעבר ואנחנו תוהים האם היא שינתה את המילים בכוונה בגלל מלחמת חרבות ברזל. האזינו למילים
מערכת ice | 
אנה זק (צילום יחצ)
אנה זק השיקה בשבועיים האחרונים שני סינגלים חדשים, "עוד אחד" ו-"ויני וידי ויצ'י", כאשר האחרון מבין השניים מעורר סקרנות בעיקר בגלל מילותיו.
האם ייתכן שזק שינתה את המילים בכוונה בגלל המלחמה? שדרן הרדיו עידו פורת מגלגלצ העלה את השאלה הזאת למאזינים ולגולשים בטיקטוק, שכן התרגומים המקוריים של ויני וידי ויצ'י הם "באתי ראיתי ניצחתי" או "באתי ראיתי כבשתי".
 
פורת אומר כי אנה זק שרה "באתי ראיתי לקחתי" ותהה האם היא שינתה את הטקסט בכוונה מכיוון שלדבריו את המילים "ניצחתי" ו"כבשתי" קצת "קשה להגיד עכשיו, יכול להיות, אני לא יודע", סיכם למאזינים.
הזמרת קנתה לאחרונה דירה חדשה באחד המקומות המרכזיים ביותר בגוש דן. זק התחדשה בדירת ארבעה חדרים במתחם מגורים חדש הנמצא צפונית לשכונת תל ברוך.
הדירה היא חלק מפרויקט "איב – פארק צפון" של ICR מקבוצת ישראל קנדה, והיא בגודל של 92 מ"ר ומרפסת בשטח 13 מ"ר. שוויה המוערך עומד על 5 מיליון שקל. המתחם עצמו יכיל בריכת שחייה, חדר כושר, חדר מוזיקה ושלל חללים נוספים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה